Summo

Alltså.

1. Jag borde skriva svar på alla kanoniga kommentarer (jag läser, jag diggar, jag vill ha ännu jävla mycket mer).

2. Jag borde skriva om hojfesten där vi lirade i helgen (det kommer).

3. Jag borde skriva om min tripp på Göta Kanal idag (snart, dock ej idag, förmår inte ha kraft).

Men.

Det är mycket att berätta och jag orkar inte just nu. Jobbet tar för mycket, även utgång, som ikväll, och kanalresor. Film nummer två, från KP-band komprimeras nu för andra gången, för att få en bra kvalitet (mp4 blev skitkvalitet då jag körde upp det till google, trots att det var kanon här hemma på datorn, nu kör jag rå CD-pryl igen, som första filmen).
Ta det lugnt, har du kod, så kommer det hela, så småningom.

(I morgon, idag, så kommer jag att skolka från alla aktiviteter på jobbet. Jag pallar fanimej inte. Jag är utarbetad. No more. Fixar inte det.

Okej, kanske det kommer prylar i natt efter detta inlägg, detta offentliga inlägg, men då är det jag, som radiostyrd, som styr över det hela, inte jag som ”jag”. Som jag är är nu alltså.

Rocka!

/Baron

Kommentera

