New York Times skojsiga iPhone-check!

Man blir rätt sugen, om man säger så…arghhhh. Till Sverige i höst, till USA på fredag. Men jag lär nog få vänta några år på att få köpa den. Har ju en Ericsson nu som inte går av för hackor.

Kolla mer på Apples iPhonesidor

Mums!

Rock!

/Baron

2 Responses to New York Times skojsiga iPhone-check!

  1. Grevis skriver:

    Misstrosta icke att iPhone inte kommer till Sverige aennu. Lat dem fixa barnsjukdomarna, det var pa nyheterna i morse att de inte funkar sa bra som de borde…

    🙂 Anette

  2. baronen skriver:

    Grevis: Ha-ha, nä, det är lugnt. Jag vet, jag är ju gammal Maccare, och nu har jag Ericsson, som funkar fint. Jag låter pöbeln ta barnsjukdomarna. Och de där nyheterna, som du lyssnade på, de var säkert sponsrade av PytteMjuk (Microsoft). Ha-ha. rocken!

Kommentera

