Mr Cash prankar Elvis, he-he

Hittade ovanstående på nätet. Jösses, Mr Cash måste varit lite hotad av Elvis, he-he.
Men det fina är att han sjunger jävligt bra när han kör de där microsekunderna Elvis-imitation, och brudarna skriker som fanken JUST DÅ. Så jag undrar om inte denna imitation suger, för segern går nog till Elvis där i alla fall, ha-ha.

I övrigt, jag kunde inte motstå de där rullarna jag lagt ut till höger här i sidebaren, nertill (om detta är det översta inlägget när just DU läser det här, och allt det där.)

Två Fleetwood Mac-prylar. En med Jeremy Spencer på slide och sång och så en med Peter Green och bandet som lirar på Playboy-TV, med Hugh Heffner och allt det där, jösses, ha-ha, alltså riktiga Fleetwood Mac-gänget, när de lirade blues. Jag rekommenderar en klickning på de där.

Sedan en Elvis, från sex veckor innan han dog. Han är den fete Elvis, visst, men jösses, killen hade glöd i strupen även då, och glimten i ögat. Digga. Vilken kille!

(Ja, och alla de videos jag lagt ut här i sidebaren kan man ju se om man klickar längst ner under filmerna, men det har jag ju redan sagt..)

Rocka!

/Baron

Kommentera

