Vadå gå och lägga sig?

Jag har inte gjort det ännu (solen har gått upp). Ja, jag la ut det där inlägget under detta, men annars har jag kollat mina kabel-TV-kanaler. Fantastiskt. Man måste njuta av alla 350 kanalerna de här introduktionsveckorna. Men. Så kollade jag runt lite på webben och såg det här:

Jag diggar ju verkligen den här låten av Puccini, eller vad han heter, som skrev den där operan en gång i tiden, Nessum Dorma eller vad den heter. Äh, jag vet inte riktigt säkert. Men det här är tydligen från engelska (eller USA-versionen) av pågående Idol-tävlingen. En mobiltelefonförsäljare. Och snubben knäcker, he-he.
Kolla bara bruden i juryn. Hon får ju fanimej orgsam där under hans sång.

Jaja, nu går jag väl och lägger mig.

Rocka!

/Baron

5 Responses to Vadå gå och lägga sig?

  1. J skriver:

    Baron,

    Fina filmer på sistone. Undrar om det går att lägga in en film i kommentarerna:

    Jag är i Stockholm nu och väntar på lift ner till ön med helikopter. Hur ser sommaren ut för dig?

  2. baronen skriver:

    J: Ball att du hör av dig. Jag är jävligt sugen på Gotland, en sväng, och så via ”colors” till Öland därifrån. Jag tror nog att det blir något sådant. Jag kör på krediten. Bara att tuta, he-he. Så se upp i Hemse! Förresten, helikopter? Vafan? Är det något Mission Impossible-agent-kör nu som gäller?

  3. TomHell skriver:

    Ja jävlar! Man får tårar i ögonen… Av filmen, inte av Baron och J.

  4. baronen skriver:

    TomHell: Javisst, det är så jävla fint, och snyggt redigerat av TV-kanalen också.

    fRa: Jä!

Kommentera

