Fanken, Jenna har blivit intervjuad av O´Reilly-dåren:

Det här lägger jag ut öppet, och så garvar jag som fanken i mjugg, ha-ha-ha-ha….

/Baron

2 Responses to Fanken, Jenna har blivit intervjuad av O´Reilly-dåren:

  1. Lord skriver:

    Apple Form Factor Evolution 1976-2007 ! Se länk !

    Är ”lite” sugen på på en iPhone i höst !!!

  2. baronen skriver:

    Lorrd: Fin länk där till bilden. Jag ryser när jag ser de fina ”skeppen”, från furr, he-he. Men nu verkar det, att man får vänta lite längre på iPhone (inte mig emot, jag har ju min rackare som ska bli utsliten), vilket beror på G3-stuket som inte är inbyggt (menar jag G5?). Äh, det där med att surfa. Fast skit samma. En härlig produkt att göra av sina stålar på är det.

Kommentera

