Chucken och Status Q i stan

Fick höra, i kväll, på Biskops, att Chuck Berry och Status Q ska komma till Örebro. Tydligen nu i veckan. Folk i personalen hade biljetter. Här tog jag kort på en biljett:

status

Äh, det står inget om Chucken på den här biljetten, men ändå (han är med, det kunde man läsa i Xpressen). Fanken, kanske dags för Brunnsparken på onsdag. Stå där bland andra idioter och kolla lite folk som egentligen aldrig varit idoler, men som väl gjort sitt för musikhistorien.

Tja, ja, äh.

Rock!

/Baron

4 Responses to Chucken och Status Q i stan

  1. Lord skriver:

    Där var du snabb !

    Låter mycket intressant !

    // Mac-Lord / Dental-Lewis

  2. Grevis skriver:

    Later kul med en liten retro-trip-konsert! Hade en egen retroupplevelse i tisdags forra veckan nar jag slaepade en motvillig make till en Roger Waters konsert. De goer det annorlunda haer,,,, det var en bra konsert men dessa amerikaner kan inte klara tre timmar utan en mat-paus i mitten! Jag ar helt forundrad over att sa mycket folk vandrar in och ut fran arenan for att handla mat hela tiden…

    Navael… Mandag igen och en hel veckas bestyr, jag behover semester och jag har ingen kvar att ta, annat aen for enstaka dagar, det suger.

    Ha en god vecka!
    Anette

  3. Lord skriver:

    STATUS QUO, CHUCK BERRY och NISSE HELLBERG i Brunnsparken i Örebro på onsdag.

    Chucken är f.ö. född 1926, jösses…

    Entre´= 425 SEK ( Se länk )

    Är sugen att gå, men sparar kanske de pengarna till semesterresan…

  4. baronen skriver:

    Lorrd: Jag är dyngsnabb, det vet du.

    Grevis: Amrisarna vill ha sitt fett (Supersize Me-filmen har man ju sett, he-he). Men du, vafanken, var det bra då? Funkade Waters? Kändes det störtskönt i kistan? Fick du Västeråsfeeling av bara tusan? He-he??
    Byt förövrigt yrke. Mitt yrke är dåligt betalt, men oj, mycket ledigt, he-he.

    Lorrd: Jag kan komma undan gratis, nåväl, vi får se.

Lämna en kommentar