Besiktningen av min fethoj

Besiktning

Klicka på länken ovanför här, ”besiktning”, för att ta del av dagens besiktningsprotokoll för min hoj, som jag kört i fyra år.
Det öppnas i nytt fönster, och det var väntat. Jag vägrar hyckla, jag ändrade inget. Men de hycklade. De vill att jag hycklar. Ja, vafan, det är ju Sverige vi lever i.
Så jag har nu en månad på mig att hyckla och så när jag fått på hycklet, så visar jag upp det, de lyssnar, och allt är sedan okej (för 180 extra spänn som ombesiktning kostar) och så hycklar jag tillbaka det hela, vidare i två år, tills nästa hyckel.

Svärje är fantastiskt.

/Baron

2 Responses to Besiktningen av min fethoj

  1. Hank skriver:

    Jävla Hallsbergare

  2. baronen skriver:

    Jepp, men de ska få se….

Kommentera

