Om jag var en snubbe i Simpsons:

mig-simpson

Så skulle jag se ut som han där ovan, he-he. Ganska likt. Men man fick finputsa lite. Alltså fixa en nästan-frilla, och så såg jag till att jag var slusk-klädd, samt fet, ha-ha-ha.
Jag gillar bilden, även om jag inte har så där mycket skägg, har mer snaggat hår och annat. Men ändå, ha-ha. Störtskönt.
Grejen är att man skickar upp en bild på sig själv så simpsonifierar de den åt en. Och när det är klart (kan ta en fem minuter) så får man göra små-fix om prylar inte stämmer.

Så, ja, ni anar vad jag tänker på… he-he.
Jag vill nu ha era simpsonifierade ansikten. Ni som är här och gluttar, både ni som har koden för att se alla stygga och hemliga inlägg och eventuellt ni andra som är här och kikar. Skicka dem på mig per e-post, så lägger jag upp en särskild sida med era nick-namn och hur ni ser ut, ha-ha-ha. Det kan bli fantastiskt roligt.
Ni som inte har min privata e-postadress, skicka ett e-brev från länken ovan, så skickar jag tillbaka ett svar (om jag litar på att ni är ni, he-he) och så kan ni skicka bilden i ett nytt e-brev till mig då ni ju får min e-postadress. För jag tror inte det går att skicka bilder direkt från min sida.

Kom igen nu!

SIMPSONIFIERA DIG!

Rock!

/Baron

4 Responses to Om jag var en snubbe i Simpsons:

  1. sterge skriver:

    Coolt, försökte men maskinen sa att det var nått fel på min bild, hehe…kanske
    för många dubbelhakor…

  2. baronen skriver:

    Strega: Äh, du måste se till att det inte är så mycket bakgrund, och så schyssta kontraster. En huvudbild, typ. Om du inte lyckas så ska jag se vad jag kan göra, men jag ger dig chansen först, he-he. (Jag misslyckades också ett par gånger).

  3. Grevis skriver:

    Have you ever wondered what I would look like as a character on The Simpsons? Never? Not even once? D’oh! Well, anyway, I would look like this:

    http://simpsonizeme.com/ecard.php?lang=en_us&code=qhlpbvwlxplnqfwsxolykzodsouuhwoh

    Jag behovde verkligen inte mitt eget foto for programmet anvande det inte ens hehehe. Oh well, I’ve been simpsonized!

    Anette

  4. baronen skriver:

    Grevis: He-he. Najs, lite negrinna över dig där. Ha-ha. Jag har gjort så att jag tar bort bakgrunden och så är liksom huvudet viktigast. Varannan gång funkar det. Nåväl, har sparat den på dig så länge.

Kommentera

