Jag hatar blogg-fjattar

Kommer bara fram till detta, nu när jag sätter mig vid tangentbordet och kollar in vad som finns på nätet. Det är så jävla många bortskämda jävla idiotmänniskor, som vuxit upp med silversked i käften, som skriver blogg, så jag blir helt galen.
Ingen av dem har varit med från början, skrivit sedan internet kom, (som jag, och därför är jag bättre, he-he), och nu är de så jävla hotta, tror de, tack vare php och mysql-databaser och för den delen WordPress som kommit. Och ingen vet något om de begrepp som jag just skrev om.

Det är folk som kör om Kallejanka-politik, eller mode eller annat tjafs. Tyvärr är det få som verkligen har något att säga.
Jag läser några skribenter. Men jag blir liksom trött.
Äh, jag är gammal. Jag ska inte gnälla. Jag ska hålla käft.

Eller inte.

Men nu, ikväll, så orkar jag inte säga vad jag egentligen vill säga till dessa jävla parasiter. Så jag tar det en annan gång, och lägger ut det här inlägget offentligt. Och säger, suuuuug, jävla fjantar!

Kör på!

/Baron

Kommentera

