Tack gode för slaskpressen!

Det är helt fantastiskt. Från Expressen, och dess systertidning Kvällsposten, råkade jag surfa in på följande nyhet under gårdagen, jag har röda streck under det mest fantastiska, och jag njuter:

horse-juck

Ha-ha-ha-ha, jag kommenterar inte mer, jag bara garvar. Okej, jag kan analysera. Inte humorn som jag garvar åt, utan hur det kan bli så här. Men jag skiter i det också. Endera fattar man hur jävla illa det är på tidningarna med nyhetsvärdering, kompetens hos skribenterna, krav på att sälja, eller också inte.
Nästa steg blir väl svarta streck över ögonen på något stackars djur som blivit utsatt för något elakt, så att inte djuret ska känna sig kränkt genom att vara med i tidningen med ansiktet och allt. Och, vafan ska den där onde snubben göra som är värre än att satsa i en hästs näsborre härnäst? Ha-ha-ha-ha-ha…arghhhh, ha-ha-ha-ha-ha-ha. Nej, jag måste sluta skriva här, bara lägga ut, ha-ha-ha-ha-ha…

Hela artikeln här!

Rock!

/Baron

7 Responses to Tack gode för slaskpressen!

  1. Mr hästbar skriver:

    ha,ha,ha,ha…..varför inte köra upp den i örat! Hörde en radiopjäs för några år sedan
    där en snubbe tog ut porslinsögat på en annan snubbe och körde in ballen i
    ögonloben……va fan är det frågan om, hahahaha!?

  2. El Voefflo skriver:

    Hahahaha detta om något är ett tecken på att världsläget är lugnt. Dock, vi hotas av onanerande män…

  3. Grevis skriver:

    hehehehehe, nästa gång jag ser Zena (vår gigantiska dobermann pinscher) med slem i näsborren kommer jag att ta ett allvarligt snack med maken hehehehehehe. Jag medger att stora näsborrar är mjuka och gosiga men att onanera i dem????? Jag undrar hur slemproppen undviker att bli biten av ponnyn… herregud!

    hehe
    Anette

  4. TomHell skriver:

    Det är som alltid! Vi är konstiga! Män onanerar i näsborrar! Kvinnor faller för fotbollsmän!
    Media stinker, det är så jävla fattig! Revolution! Mera Östtyskland! Mindre val!
    Ett paket potatismos istället för åtta stycken!
    En Harley Davidson istället för två!
    Kolla http://www.jornmark.se så får ni se kapitalismens förfall…
    Allt detta mediaskval tack vare småsparare som ska investera i storfinansen! FyFan!

  5. TomHell skriver:

    Alla ska vi ha våra 15$ i finansetern!

  6. baronen skriver:

    Boys änd girls: Hm, det där kanske är läckert, på riktigt, alltså? Funderar på att dejta en hästmule framåt helgen nu, he-he-he.

  7. fRa skriver:

    ”kvinnor faller för fotbollsmän!
    absolut bästa!

Kommentera

