Hur folk hittar hit

Alltså, de som inte är legitimerade cyberbloggsbiktfädrer. Det finns en liten finess inne i WordPress admin-pryl. Ja, det finns massa godsaker där, men den jag menar nu är funktionen som visar på vilka ord folk har sökt på hos olika sökmotorer (google, yahoo osv) för att sedan klicka sig hit till Baron von Örebro. Ibland häpnar man. Idag och igår är det här de finaste sökorden:

trimetylaminuri

Vafanken är det? Törs inte ens slå upp det. Men en sak vet jag, jag har aldrig skrivit det ordet (nu har jag bara kopierat in det här). Vem i hela världen söker på ett sådant ord och hamnar sedan här?

orgsam video

Mer troligt, mer min stil, he-he, men för det första inte särskrivet. Orgasmvideo skulle jag kanske kunna skriva, men det har jag aldrig skrivit förrän just nu. Styggvideo, snuskvideo, göttavideo (hm, det där kom bara ur mig, det sista ordet) kan jag nog skriva, men inte ett särskrivet felstavat begrepp. Om man får orgasm ofta kanske man är orgsam…? Ha-ha.

fint folk .mp3

Ja, jag klagar nog på ”fint folk” ibland, men har ännu inte, vad jag kan minnas, gjort någon sådan mp3-låt och lagt ut den här. Fast nu blev jag sugen. Nästa Garageband-hit ska bli en hit och heta just så.

örebro raggare

Ännu en särskrivning jag inte skulle tillåta mig (jag är språkfascist så långt det går, vet inte varför, jag tyckte inte svenska-ämnet var roligt i plugget). Och raggare. Hade det varit knuttar så. Njä, lurt även detta.

baronen vilder

Jo, nog kan jag vara vild ibland. Men vilder? Mer vild, vildare och vildast, vad är vilder?

Som sagt, så här har folk fått fjong på min blogg. Undrar vad det där trimetylaminuri betyder….hm.
Och, visst är det lurigt med den moderna internettekniken. JAG får reda på vad folk har sökt på. Gissa om det finns något som är hemligt som man gör på nätet. Näjustdä!

Rock!

/Baron

9 Responses to Hur folk hittar hit

  1. fRa skriver:

    Just sånt där vad folk har sökt på är ganska intressant och man undrar ibland, kanske både vad man själv håller på med men framför allt vad folk söker på.
    Så här ser det ut på frafilm.com denna månad

    m.a.r.s. needs women dance track
    perils of lady jane
    http://www.porr.se
    frenchmaid
    baron von blomgren
    film

  2. Grevis skriver:

    Trimethylaminuria is a disorder in which the body is unable to break down trimethylamine, a compound derived from the diet that has a strong odor of rotting fish. As trimethylamine builds up in the body, it causes affected people to give off a fish-like odor in their sweat, urine, and breath. The intensity of this odor may vary over time. In many cases, the strong body odor interferes with an affected person’s relationships, social life, and career. …

    Grevis at your service 🙂

  3. baronen skriver:

    fRa: He-he, ja, jag undrar om inte de där sökmaskinerna hittar på ibland och bara slänger fram ens sida, så sök-nissarna ska tycka att den är duktig som hittar, he-he.
    Men ”frenchmaid” ligger väl i närhet till viss fRa-producktjon, va?

    Grevis: TACK-TACK! Men vad i all världen har detn där sjukdomen med min cyberdagboksblogg att göra? Kanske någon tycker att bloggen luktar, he-he. Men, arghhh, vilken hemsk sjukdom det där var. Och att ha en sjukdom man inte ens själv kan uttala, det måste vara förjävligt.

  4. fRa skriver:

    jorå, french maid är väl logiskt
    men vad sägs om
    baron von blomgren?

  5. baronen skriver:

    fRa: Jo, hm, det är skumt. Kanske någon IT-blyg (läs: Puckad) cyberbiktfader som tänkte till där i sökmaskinen för att kolla in dina alster, he-he.

  6. Stoffe skriver:

    Visst har det skrivits eller lagts in någon länk till någon sida om trimetylaminuri här någon gång!? Var skulle jag annars ha läst om det? 🙂

  7. fRa skriver:

    Dagligt Gagg « WordPress.com
    Trimetylaminuri. baronen wrote 2 months ago : Avd. folkbildning: Enligt Wikipedia finns det en ovanlig sjukdom som heter så. Tur att man inte har den, …
    it.wordpress.com/tag/dagligt-gagg/2/ – 30k – Cachad – Liknande sidor

  8. Myles skriver:

    Hi Dear, are you truly visiting this website daily, if so afterward you will definitely take pleasant experience.

    click the next internet page
    and click the following website
    and click the following page
    and also click the following webpage

Kommentera

