En arg norrländska

Hittade det här på nätet, kanske är det gammalt, skit samma jag kör ut ändå, det är ju textat. Tydligen är det en kvinna som har fel på radion och/eller TVn och som ringer för att klaga. Vart vet jag inte, kanske någon lokalradiostations telefonsvarare. Det är något friskt roligt och ärligt över det hela:

4 Responses to En arg norrländska

  1. Stoffe skriver:

    Voff, voff, voff!!! 🙂

    Griniga gamla gummor kan oxå säga sanningens ord tydligen!

    Hahaha!!!!!!

  2. baronen skriver:

    Stoffe: Jepp, he-he, det är så skönt när hon liksom förlorar fattningen och bara ger sig hän. Man kan nog lägga mycket i det där, he-he.

  3. Malin Lj skriver:

    O när jag äntligen hittar klippet igen så funkar det inte! Är ju så himla skönt ljudklipp:D! Vet du hur man kan lyssna på det igen? Har letat som en tok för o hitta det… MVH Malin

  4. baronen skriver:

    Malin: Sorry, hittar inte det där själv. Om jag har det nedladdat här och hittar det, så lägger jag ut det. Kanske har kvinnan fått spatt och sett till att hon inte är någon drift-kucku och raderat det överallt.

Kommentera

