Kan bara säga…

Att det suger att jag fortfarande är i det läget att jag inte törs vara ärlig rätt ut, något som jag var tidigare i mitt liv som cyberskrivare, i ungefär sju år. Jaja, allt det där finns under Info och det där ovan, om man vill veta. Så fick jag pisk av arbetsgivaren, och då blev det så här, fjolligt hemligt, hata-hata-hata.
Men, ärligt, jag lider av att jag lägger det mesta här under kod, som bara betrodda får kolla på. Tyvärr, så är det.
Förlåt.

/Baron

2 Responses to Kan bara säga…

  1. TomHell skriver:

    Äh… Man gör väl det man ska göra. Sen kan man definiera ärlighet.
    Det finns något starkare och det är överlevnad.
    Tjo!

  2. baronen skriver:

    Tompa: Jo, så är det. Tack för den tanken. Men det irriterar mig att inte numera, längre, som jag gjort förut, köra ut rubbet rätt av. Om man kommer hit och kollar så är ju de flesta inläggen spärrade. Hade det varit så från början hade jag ju aldrig hittat dig och andra som är här och gluttar. Men, visst, överlevnad i en hycklande värld är ju bättre.

Kommentera

