Testar ett nytt verktyg

 

Tydligen är det så att om jag skriver lite text här om typ olika prylar eller snubbar eller vad som helst, och så klickar på en liten knapp ovan här i skrivfältet, så skapas automatiskt länkar till ställen som berättar mer om dessa prylar eller snubbar, vad vet jag, jag testar ju bara nu. Frågan är bara vad jag ska skriva. Okej, jag kör ett ord här som är svårt, onomatopoetiskt. Och så kan jag ju köra Jimi Hendrix, för att inte tala om Stockholms Blodbad. Men varför stanna där, lite mer engelskt skulle vara bra, jo, jag tar Charles Bukowski och så smackar jag på med Bob Dylan. Nu ska jag trycka på den där knappen och se vad som händer, och var det händer, med vilka ord och så där. Som sagt, jag vet knappt vad det här är ännu. Nu får vi se, nu bär det eller brister.

(Edit efter utläggningen: Okej, answers.com fixade Jimi och Charles, tyvärr öppnas inte länkarna i nya fönster, men ändå, rätt schysst tjänst. Att Tjockholms blodbad inte funkade det kan jag begripa, men vad är det för ställe som inte har något om Bob Dylan?).

Tjoho!

/Baron

One Response to Testar ett nytt verktyg

  1. Lord skriver:

    Nya stora Airbus 380 ska visst tas i bruk typ idag. Singapore Airlines är först.

    Klicka på länken.

    Mycket, mycket imponerande !

    Klicka Enter, sedan på ”Upper lounge” för mera information.

Kommentera

