Behöver garva, Kalle Sändare, ånyo

kalle-s

Har haft den här ute förut, men hittade den igen. Lyssnat fyra gånger nu. Har ont i magen av mitt garv. Vet inte varför jag tycker det är så roligt. Men man ska inte analysera, men ska vara glad att man inte är fanatiker, och därmed har man humor. Tjo!

/Baron

5 Responses to Behöver garva, Kalle Sändare, ånyo

  1. TomHell skriver:

    ”Cykeln får ni parkera bakanför”. Hur grymt som helst!

  2. baronen skriver:

    Tompa: Ha-ha, jag kan inte sluta garva. Körde upp det här för mina elever idag, en, säger en, vände sig om och garvade, de andra lät det inte sjunka in, de hajade inte (men tror ändå att de vet allt). Sändare var en Jazzkille, därför humor.

  3. Cecil Bergsteen skriver:

    Det roligaste jag hört på länge!!
    Tar man sig några stadiga hjärn innan lyssningen blir det ändå roligare!!
    Rekomenderas!!
    M.V.H
    CB.

  4. KORSARKOFF skriver:

    Jag söker ständigt efter mer material med Kalle Sändare.
    Har du någonting, så kanske vi kan byta.
    Har du Kassetter, vinyl, vhs m.m. så köper
    jag gärna sådant jag inte redan har.
    Hör av dig till mig:
    korsarkoff@hotmail.com

  5. baronen skriver:

    KORSARKOFF: Sorry, har nog bara den där, och kanske en annan här någonstan, i övrigt inget. Jag får bara tag i, garvar och så la jag ut.

Kommentera

