Det dåliga fungerar

Fråga mig inte var jag hittade ovanstående. Men det är så illa att jag måste lägga ut det här, som tredje inlägget på raken denna dag. Fast jag misstänker starka Dr Bombajo-influenser. De där musiksäljarna vet vad puckona gillar och så gör de det. Och, ja, jag gör ju reklam jag också för skiten, men kunde inte låta bli. Vet inte om man vill spöa eller hylla, ha-ha. Fy fanken vad illa det är.

/Baron

7 Responses to Det dåliga fungerar

  1. Mr Goodbra skriver:

    Underbart! Vi måste till Ibiza och träffa Inga!

  2. TomHell skriver:

    Helt jävla sanslöst!!!!! Berlin-tv i ny skepnad!

  3. Voefflo skriver:

    Hahahah!!! Det är så underbart dåligt!!! Mera skit till folket, ge folk va dom vill ha och tjäna pengar på idioterna! Sånt här skulle jag vilja jobba med hela dagarna…

  4. Rophphe skriver:

    Det är tur och en ynnest att du finns Baron. Det finns inte så många kulturbärare längre som visar oss trolösa vad som verkligen gällar. Ett stort tack för att du inför kultur i vårt enkla hus på Öland.
    Rolf

  5. TomHell skriver:


    Rock!

  6. Isterbister skriver:

    Coolt TomHell! Fattade ingenting först men sen tror jag att jag hajade. Frän låt där
    dom börjar spela på plaströr, blodet som sprutar ner på trummorna.
    sen var ju Allstars kanon på Village, vilka pöjkar!

  7. Stoffe skriver:

    Otrolig INGA-video!!! 🙂

    Blue Man Group låter mkt bra!!! Är det skalle-Fred Reinfeldts gäng? 😉

Kommentera

