En snabb offentlig pryl bara

Jag suger ju hårt med mina skyddade inlägg, men skit samma. Jag kom bara på att jag läste i någon blogg, igår, om att några häftiga Tjockholmare som hade bloggat från 2001 skulle träffas och parta. De var pionjärer (”oh, vad det har hänt prylar sedan dess, bla-bla-stuket”).
Sådant gör mig förbannad. Även om det inte hette blogg förr, för tekniken med RSS och PHP och Mysql-databaser inte fanns då, så existerade det vissa galningar som skrev i html om sitt liv, varje dag, ibland med både javascript och frames. Jag var en av dem. Är en av dem.
Jag började i december 1997. Har kört dagligen sedan dess.
Vill bara ha det sagt. Och ni uppkomlingar (uppkommlingar?), kyss er själva vördnadsfullt i arslet samtidigt som ni hyllar mig, en pionjär!

Rock!

/Baron

2 Responses to En snabb offentlig pryl bara

  1. Mr Goodbra skriver:

    Du är bäst Baron!

  2. Stoffe skriver:

    HURRA; HURRA; HURRA; HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

Kommentera

