Roadtripp to nothing

Fortsättning på inlägget nedan.

statoil-sent-e

Det var mörkt, det blåste. Och jag gick. Kom fram. Köpte mitt käk och snus. Vände. Allt kändes ruttet. Var inte på humör. Att gå där längs vägen var inget kul.
Kommer hem. Slänger in käket i Bull-TVn.

stat-bullar

Väntar i tio minuter. Trycker på lite lingonsylt. Börjar äta.
Bluäää. Det smakar verkligen vedervärdigt. En klumpig sås som liksom levrat sig. Frasiga kokta potatisar och så köttbullarna själva, som när man skar dem bara bestod av ett slags malet ämne som man väl närmast kan se som slaktavfall av vafansomhelst.
Efter två tuggor fick det vara nog.

Så detta blev den dag då jag inte åt annat än frukost och ett par mackor på jobbet.
Och, nej, jag är på ett surt humör och kan inte förmå mig att gå och lägga mig.

Tjo!

/Baron

7 Responses to Roadtripp to nothing

  1. TomHell skriver:

    Trevlig bild på Statoil-macken!

  2. Kalix skriver:

    Kan väl inte bli mer urbant än att storhandla på Statoil.

  3. Lord skriver:

    Köttbullarna och löven har samma färg !!

    Fantastiskt !!

  4. TomHell skriver:

    Macken ser ut som den nyss har landat!

  5. Stoffe skriver:

    Månbas(mat) Alpha! 🙂

  6. Petronella skriver:

    Det där köttbulls-portions-paketet stod jag och höll i igår i affären! Vilken tur att jag avstod, haha

  7. baronen skriver:

    Petronella: Ha-ha, då fick detta inlägg efter ett och ett halvt år plötsligt ett värde. Tack gode, för det jag köpte smakade smekt apa! Du hade tur som kom hit, he-he.

Kommentera

