Lite blä

Kolla, reklam för Jäger, på Biskops. Det är det styggaste jag sett sedan jag såg Fib-Aktuellt när jag var nio år gammal, alltså vid det tillfället jag fattade att jag gillade brudar.
Jag bönade och bad, men de gav mig inte ett ex av det där underlägget. Så jag var tvungen att plåta. Här är det:

jaaager
Hur porrigt är icke detta?

Sedan skulle jag kunna skriva en massa prylar. Men jag orkar inte, utan jag lägger ut det här, som det är. Nu är det mindre än två månader till den dag då jag började skriva cyberdagbok, då, 1997. Jag är bäst.

Rocka!

/Baron

2 Responses to Lite blä

  1. TomHell skriver:

    Det måste vara lite porrigt om man ska palla Jäger…

  2. baronen skriver:

    Tompa: Jo, eller om man svalt glödlampa och det lös i magen, ha-ha-ha (ditt skämt, jag hyllar dig, ha-ha-ha).

Kommentera

