Lite bloggstatistik

Idag, , eller igår då, hade jag tydligen 122 besökare här på bloggen. De fördelade sig enligt följande kan jag läsa i admin-gränssnittet (då måste de alltså ha typ sökt på min rubrik och så klickat, för när de går direkt på bloggen kan det ju inte synas, eller om de gör det, är det det översta inlägget som då räknas?) Ja, ja…

mestalatstisda

Och så kan jag ju inte låta bli att visa hur folk hittat hit, de ”utsocknes”, om man så säger, de som ju inte känner mig, och bara kan läsa de offentliga inläggen, som sökt dessa söktermer på t ex Google och hamnat här:

sokordidag

Den här gången kan jag se varför de hittade mig i de flesta fall. ”Rock band” är ju märkligt, då det är särskrivet, något jag inte ägnar mig åt, och ännu märkligare är väl ”Jim Jones”, han med sekten.. Nej, förresten, jag såg en dokumentär om honom på TV och skrev om det.
Ombesiktning” av hojen, visst, det har jag skrivit om, för att inte tala om ”barberare”, min enda kvinnliga beröring som jag bytte mot en fårsax, något jag nog gnällt om några gånger.
Örebro killen” verkar suspekt, också särskrivning så där måste sökmaskinen vara ”förlåtande” och länkat in till någon gång jag skrivit örebrokillen.
Joe” har jag skrivit om och lagt ut film med. ”Varg film” (även detta särskrivet, det torde tyda på att väldigt många är yngre, sådan som inte haft ordentliga svensklärare i plugget, eller att det är Strega…), det var ju bilderna med Tom Hell och vargarna. ”Porr i Örebro”, där vette fanken, får väl söka själv och se vad jag kan ha skrivit, he-he. ”Status Q”, jo, det la jag ju ut, både gagg och bilder och filmer.

Det var internet, här, hos mig, idag.

Rock!

/Baron

Kommentera

