Nerikes Allehanda är försiktiga

Om man idag går in på NA:s website och klickar på nyheten om att någon kört på ett vildsvin här i trakten (som jag gjort, tydligen hade jag intresse av denna oerhörda världsnyhet, ha-ha…) så finns det två bilder brevid den korta artikeln. Dessa kan man klicka på och få upp i titt-bar storlek. Okej, så jag läser sista meningen, markerad med rött av mig på bilden här under, och klickar fram bilden. Ja, resultatet syns här under.

Kanske han bara låg och sov eller ätit för mycket rödbetor, (eller för mycket bira där i Ölsboda) men vad vet jag…

vildssvvin

Grymt, sa grisen.

Rock!

/Baron

Kommentera

