Hån-glädje-mobbing- skratta-skitspridare, ha-ha

Jag har lagt ut den här länken här bland mina länkar till höger, men måste ”puscha” för den här också. Detta är helt underbart. Och huru denna snubbe kommenterar bilderna… Äh, jag kräks av garv stundtals. Njut:

Katastrofalaomslag.blogspot.com

Jepp, det här delar jag gärna med mig av.

/Baron

3 Responses to Hån-glädje-mobbing- skratta-skitspridare, ha-ha

  1. Grevis skriver:

    Helt underbart! Tack för push, Herr Dryck är banne mig genial!

    Better a rude and thinking genial, than a nude and stinking genital.

    I am a poet and I know it 🙂

    Happy Friday!
    Eder Tillgifvna

  2. baronen skriver:

    Grevis: He-he-he, visst är det fint. Vilken jävla sida! Herr Dryck är kung!
    Må du må fint denna helg i staterna, he-he.

  3. sterge skriver:

    Ja, han är superduper, Herr Dryck! Han har så jävla, jävla rätt när han beskriver
    dessa omslag och den otroliga smaklöshet som finns i dom.
    Vikingarnas tex, minns jag då det begav sig. Man bara häpnade över den
    dåliga rekvisitan ( köttet, mjödet,mm ). Kan hålla med om att Roger Deans
    omslag för Yes mfl kanske är lite ”för mycket” idag, men ändå, det är miiiiiiil
    från Tonix & Co omslag! Jag satt i går med ungarna och kollade sidan. Fan
    va vi garvade ihop, skrattade så jag fick tårar. Fan va skönt det är att skratta
    så tårarna rinner. Mer sånt!

Kommentera

