Attans, SMS….

Äh, har svår skrivblygsel. Försökte igår, hade allt på tungan, men fick inte fram en bokstav. Bara att lägga ner.
Och så nu, när jag inte heller har något att komma med, eller känner för att komma med något, så kommer jag på att jag ju fick ett gäng SMS där på nyårsaftonen, som hälsningar från folk jag känner, vissa gluttar här, OCH jag har inte svarat och hälsat tillbaka på en enda…
Jag är kass.
Men jag får ta och styra upp mig och ta tag i det där sedan. Kanske innan trettondag-Knut, eller vad det heter. Det blev liksom för många på en gång (mer än tre är massor för mig med mina feta fingrar och okvinnlig som jag är utan pick-gåva i fingrarna, och speciellt på nyår, då jag ju var slirig ändå). Ber att få återkomma där, men det hela uppskattades storligen, tackar!

Tja, äh. Annars, jo, jag jobbar på fast jag är ledig. Är väl helt puckad, men jag tror att jag tjänar på det, för det förbättrar mitt arbete framöver. Dock, alla prylar som beställts har inte kommit, som skulle komma, vilket är skandal. Är skraj att jag inte får ihop det hela i tid, arghhh…

Tut-Tut!

/Baron

2 Responses to Attans, SMS….

  1. Hank skriver:

    Tjusigt med Trettondag-Knut!

  2. vafflan skriver:

    En eloge till dej Baronen (Edit av Baronen själv då detta är ett öppet inlägg) för det engagemang och tid du lägger ner på jobbet! Den här skolan tror jag nog kommer att uppskatta det, till skillnad från den förra.

    Jag glömde skicka sms, men Gott Nytt År!

Kommentera

