Inlägg 47b-19 (rev. 23=b3)

Efter mitt hemliga dokument nedan, som bara betrodda får ta del av, måste jag lägga ut två utläggningar från Grotesco här från tuben (SVT:s kanonserie). Det finns bara ett problem. Liksom Monthy Pyton måste man liksom vänja sig vid karaktärerna innan man hajar humorn (vilket jag fick göra). Och många skämt som på något sätt presenteras i ett avsnitt, blir roligare ett par avsnitt efter (äh..)
Å andra sidan så kunde jag se ett helt avsnitt när det gick och sitta allvarlig, och när jag gick på muggen efteråt så skrattade jag så jag ramlade ihop, kunde inte sluta hysteri-skratta. Det kommer liksom efteråt. Ett råd, köp skiten på DVD, det finns ute, vad jag vet. Det här är stort, det här är sååå jävla bra.

Jag lägger ut två ful-sketcher här nu:

Först handikapp-OS:

Och efter den lilla korta början, som jag inte hoppas avskräckte, en dansk fin film, prisbelönt, med läskiga förtoner, he-he, där Henrik Dorsin som ”gossen” är äckligare än någonsin, ha-ha-ha-ha-ha…. Bestefar är väl typ farfar?

Okej, ha-ha-ha-ha…..

Hoppas det funkar!

Rock!

/Baron

PS:
Oj, i sista sekund, innan jag svimmar, så fick jag den här videon. Är den sann? Den måste vara sann, vilken nyhet i så fall. Men detta är första gången jag tycker Bill Gates är fräsig. Enligt denna ”keynote” så har han lagt av nu, och vilken sorti, ha-ha-ha. Heders, gamle PC-nisse (kolla och njut):

/Baron igen, va?

Kommentera

