WordPress härskar och ICA är fräcka

Jag blir lite chockad när jag ska skriva det här. För det visar sig, i administrationsdelen att WordPress, att grabbarna bakom detta gratis-bloggverktyg nu fått spatt! De tillåter numera 3 Gb gratis utrymme när man startar en gratisblogg här på wordpress.com. Och jag, som har köpt, och kommer att fortsätta köpa 1Gb utrymme för film, bilder, musik och allt, jag får som tack sammanlagt 5 Gb, för den köpta 1Gbn. Ja, och när man köper (för 120 spänn om året) så tillåts man ju lägga ut fler format än gratisversionen, alltså film och sådant. Men grabbarna säger, att kan Google ge bort 6 Gb utrymme för e-post gratis, så ska väl inte de vara sämre, he-he.
Ja, här blev jag väldigt glad faktiskt.

Sedan var jag på ICA idag och köttfärsen var slut som vanligt. Men jag gick till köttavdelningen och frågade bruden där om det inte fanns bakom någonstans. Jo, hon skulle gå och fixa fram det. Trevligt. Och då, när jag står där, darrande av att ha druckit för mycket kaffe och ätit inte alls under dagen på jobbet då ser jag den där skylten. Jag tänker inte ens, jag bara plockar fram min mobil och knäpper.
En gång i tiden jobbade jag extra på behandlingshem, där fick jag lära mig att en golbög var en snubbe som tjallade för snuten på andra bovar. Gissa hur min hjärna började koka av garv när jag såg denna skylt!!!
Och sedan, om man läser under, då blir det ju bara bättre. Obs, jag har inte sagt något, det är eder fantasi som får till det nu, he-he-he:

golfetta

Ha-ha, kombinerar sötman med sältan och en mycket låg fetthalt, ha-ha-ha-ha-ha.

Jaja, jag är jag.

Rock!

/Baron

3 Responses to WordPress härskar och ICA är fräcka

  1. frafilm skriver:

    jo, wordpress pöjkarna är galna. helt plötsligt har jag 23GB på fRasiten!!!
    jösses, jag som inte har så många filmer 😉

  2. TomHell skriver:

    Golfetta, hehehhehh!

  3. baronen skriver:

    fRa: Jepp, det är KÄRLEK!

    Tompo: Golfetta rular, skriker ut alla hemligheter, he-he!

Kommentera

