Oskyddat: Lite blaha

Eftersom mina flesta inlägg här är skyddade, så kände jag för att skriva dit Oskyddat, he-heh-he-he…

Jag tyckte det här var en fräck serie. Den kom innan jag bleve tonåring. Ryser nu också när jag ser detta intro. Tydligen lyckades de sälja prylen till tysken också:

Kullamannen, vilken jäkla pryl alltså, brrr, he-he.

Rock!

/Baron

5 Responses to Oskyddat: Lite blaha

  1. Stoffe skriver:

    Total nostalgi!!! 🙂

    Å lite skrajsenhet poppar upp som en betingad reflex från barndomen!

  2. baronen skriver:

    Ståffe: Jepp, man känner rygghåren resa sig så att t-shirten står ut.

  3. Mr KullaGulla skriver:

    Så jäla bra alltså! Folke Mellvig, han skrev ju en massa manus, kommer dock inte
    på nån serie så här på rak arm..
    ”två gula, två blå, he, he.

  4. Henke skriver:

    Ja huga va läskigt den var, ”två gula….”, och ”jag är snäll mot dem som hjälper mig” oaaaa..

  5. fRa skriver:

    Folke Melvig låg väl bakom deckarna Hillman (Damen i svart och Mannekäng i rött)

Kommentera

