En offentlig

Ingen som inte har bloggat över tio år kan fatta hur jävla larvigt det känns att blogga hemligt. Det är skit, det är fy fanken. Det betyder ju att de flesta av mina inlägg som inte är mesiga blir hemliga, och jag hatar mesiga inlägg. Äh, okej, nu lägger jag ut en bild som jag hittat, äh, okej då, flera, bara för att anonymt protestera, eller något. Men under det här inlägget ligger det hemliga, det riktiga. Inga kommentarer från mig här i detta inlägget, bilderna får tala själva, kanske från eder? Hoppas.

leeektin

dvargen

Tja, det får väl räcka.

/Baron

4 Responses to En offentlig

  1. Grevis skriver:

    Two guys were comparing sexual experiences and one said:
    – ”the best one ever is rodeo sex”
    – ”what is rodeo sex???”
    – ”you start out doggie style, hold a tit in each hand”
    – ”and…????”
    – ”you tell your woman she feels just like your ex-girlfriend and try to hold on for 8 seconds”….

    —- Jag är bara för trött för att översätta till svenska…—————

    The guy walked into the doctor’s office for his annual checkup, and the doctor told him right off the bat that he had to stop masturbating.

    The guy asked ”why???”

    The doctor said ”so I start can examining you”

    🙂

    Eder tillgifvna (nej, det är inte Lorrden)

    A.

  2. Stoffe skriver:

    ha Ha HA!!! 🙂

  3. baronen skriver:

    Grevis: He-he-he-he, den där första gillade jag stenhårt. Den snor jag, nu är den min story när jag träffar brudar, ha-ha. Och, va? Är inte Grevis och Lorrden samma person? Nu blir jag förvirrad….he-he…

    Stoffe: Bolla och rulla!

  4. Lord skriver:

    Nej, jag är Lord och inte Greve.

    Jag var för övrigt på fotboll igår. gästade ”supporters” ville hellre slåss med polis och vandalisera än att stötta sitt lag….
    På en träningsmatch…

    Begåvat.

    Se länk och web-TV inslag.

Kommentera

