Läskigt med robotar

Den här är både otrolig och ger vibbar om mardrömmar framledes. Är det ett ufo, är det en spindel, är det två människor som står och brottas mot varandra. Och vilken balans, både på is, och när den där snubben kickar honom i sidan (honom?) /Baron 

11 Responses to Läskigt med robotar

  1. TomHell skriver:

    Det där är jag på Kortfredan, på väg hem från Manne 04.30 på morgonen!

  2. Mr Robotbar skriver:

    Fasen va läskigt! Ser ut som TomHell på väg hem från Manne 04.30 på morgonen!

  3. baronen skriver:

    TomHell: Ha-ha, jo, nog fan har man staplat hem på det där viset åtminstone några gånger i tillvaron, ha-ha-ha-ha-ha-ha.

    Mr R: Vem fanken är manne? Men jag tror dig.

  4. TomHell skriver:

    Manne är Mats Tuvaas gamla donna, en trevlig tjej som är en jävel på att göra gin och tonic.
    Tuvaas lirade bas i Pink Patchos ett tag innan Harley-febern tog honom.

  5. baronen skriver:

    Tompa: Okej, han kom jag ihåg, alltså Tuvas, som var Hammarby-nisse, bruden vet jag inte. Tror jag var rädd för honom ett tag där på Hammarby.

  6. Stoffe skriver:

    Jo så var det då! Min farsa kände Tuvas farsa.
    Nu var han ju ordförande i Tramps på jubileet 9 juni 2007 som Kvällspressen lirade på. Han levererade ölen till bandet som en ölslav ses leverera upp till bandet på scenen på Baronvideon.

  7. Stoffe skriver:

    Manne är för övrigt kompis med min kompis Bitte Viklund om det säger något….?

  8. Lelle P skriver:

    Hade ingen aning om att Tuvas farsa var ordförande i Tramps. Men ölen gick ner.

  9. baronen skriver:

    Stoffe/Lelle: Nu fattar jag noll. Den där ”hårdingen” från Hammarby, Tuvas, hans farsa måste ju vara över 80 bast, är han bas för hojklubben?
    Bitte säger för övrigt inget i min hjärna.

  10. Stoffe skriver:

    Nej, nej! Tuvas var ordförande i Tramps!

    Inte hans för länge sedan döda farsa, som kände min farsa genom facket för portvakter o städerskor, Fastighetsanställdas förbund, där farsan satt i förbundsstyrelsen o kämpade (o ölade o groggade)!

  11. Stoffe skriver:

    Tuvas var en oberäknelig slagskämpe på Nybyggeskolan när det begav sig!

Kommentera

