Övertygande Västeråsmans-läte (egen musik)

Kom på mig själv med att säga så som sägs här nedan, i låten jag gjorde nyss (fick budskap från förr i skallen idag, he-he). Det där finns bara i Västerås. Någon frågar om det går, om det fungerar, om det kommer att ordna sig, om det är ett bra köp, och då kommer det där ”ojojojoj, jo, ja, ojojoj, ja!!”-stuket. Så jag spelade in det, och så smackade jag in det i Garagebandlåten som jag klurade med i kväll. Hörlurar på, 3 minuter och 33 sekunder stenhård hit konverterad till mp3!
Alltså, låten Convincing Man of Aros!

Rock!

/Baron

(Jävla WordPress, de har bangat ur, går inte att få in låten här på sidan. Nåväl, den kommer upp i ett nytt fönster i alla fall, så man kan dansa lite jazz-tryckare, med psyk-bryt-stuk)

7 Responses to Övertygande Västeråsmans-läte (egen musik)

  1. Häcko skriver:

    Kanon låt Blommo!

    Sitter nu på Capri och lysnar på Västeråslåten. Fantastico!

    Träffade nyss Tina Rosenberg! Ni vet hon i Fi-partiet, hon bor också här

    Skickar bilder snart.

  2. TomHell skriver:

    Hahaha! Du har snott från ”Bolero”, din rackare!
    Bor Häcko på Capri?

  3. Stoffe skriver:

    Capricornyman och Fi-Fan! Låter som en farlig kombination! Men hur är vädret?

    När kommer Baron Greatest Hits?
    Vilket fint vinylrasp!

  4. baronen skriver:

    Häcko: Underbart med mjusik-låvvers som du, ha-ha. Men visst fanken är själva temat liksom Västerås? Jojojoj, jajaja, ojojojoj! Ha-ha.
    Capri? Är inte det någon jävla bög-ö? Greker med vaselin? Eller är det italienare med spaggetti mellan ollat och pungen? Äh, jag får ta reda på det.
    Hur som helst, fixa psykopat-Tina. Hon är ju HBT:are, dvs både homo och bisexuell samt transa (oklart från man eller kvinnohållet, he-he). Jag vill se vilda porrbilder med dig och Tina, jag lovar att lägga ut dem här, du har min e-postadress, du jävla Munthe!

    TompoHelloz: Ha-ha, jo, ja, äh, alltså, jag spelar på tangenterna, och det var fyra där efter varandra, tangenterna f g d och s. Så körde jag liksom en rytm där, och det lät bra, anade att jag kände igen det, och fanken… Hoppas inte herr Bolero kommer och spöar mig eller skickar in Stim och Antipiratbyrån, arghhh, då ligger jag risigt till.
    Häcko är, som gunstling vid hovet, Silvia-kompisälskare, inneboende hos den svenska överklassens rövslickare där på ön. Antagligen genomför han arkeologiska hjärntransplantationer på etrusker i någon park.

    Stoffe: Funderar på att ”hypa” mig själv på det nesligaste sätt., via blogg. Har layout i huvudet, och blogg, det fixar man ju här på WordPress. Kommer att heta typ B-RON, vara förort, och mycket engelska, mycket EU, mycket ”det här är före sin tid”, då jag refererar till de svenska partierna i mina ottomanska passager i mina verk…..(urk, he-he).

    Vinylraspet ger liksom äkthet, man vaknar till där på låten. Och känner att man drunknar under partiet i mitten. B-Ron, kan det vara något? Eller måste jag in med en siffra? Funderar på att i de bilder jag skapar på mig, i olika ”coola” situationer, för att ha på siten, byta ut mitt huvud mot min arbetskamrats nakenhunds huvud. Tror det blir fint kinky. Rock!

  5. sterge skriver:

    Den var riktigt bra! Vilken groove!! Lite Ravel, lite Stravinsky mycke Baron…

  6. Stoffe skriver:

    Lord B-Ron!

  7. baronen skriver:

    Strega: Tack, och det kommer från dig, den ende jag känner som är mer ogin och kritisk än jag själv, ha-ha-ha. Får snart fixa en egen blogg som MC B-RON 66.

    Ståfe: Så sant, he-he.

Kommentera

