Test 1: Mp3 på nya WordPress

Det har varit en massa jävla strul senaste veckan sedan hjältarna på WordPress (detta bloggverktyg) uppdaterat sin tjänst. Skumt som fanken att ladda upp ljud och film. Nu i kväll har jag hårdkört och verkar ha kommit fram till hur man gör. Nedan en låt från i somras som jag gjorde.
När problemen är stora, på med hörlurar, och åk in i Baron-nirvana: 

Om eder dator icke tål flash-spelaren ovan kan ni klicka här för att få den underbara låten som mp3 på en vanlig sida, för nedladdning eller lyssning direkt i eder webbläsare: 070627-sooomo

Rock!

/Baron 

2 Responses to Test 1: Mp3 på nya WordPress

  1. TomHell skriver:

    FAttas bara film så är det FrA!

  2. baronen skriver:

    Hello: Ska kalla mig bAROn fortsättningsvis, he-he. (Hm, man kanske skulle knåpa ihop lite videoasar till mina musikskapelser….hm…. där fick du igång mig).

Kommentera

