Test 2: Video-test

Firefox verkar inte funka, så nu testar jag video från Safari, ska vi se… (jag har testat en massa jävla format innan, bara så du vet, cybern). Alltså, det är helt sjukt, det funkar inte att smacka upp filmer om man kör FireFox, men med Safari och en Mac, så går det (hur det är på PC vet jag inte, men det brukar vara tvärs om liksom).
Filmen kom upp, och det var bara att klicka ut den så hamnade koden nedan.

Det ni ser (barnförbjudet) är en kväll för flera år sedan, då frk K somnade i min soffa när efterfesten lagt sig. Herr L-H (trummis) och jag var de enda som var vakna och kvar. Jag kom på att vi skulle spela in lite splatterfilm då jag hade en DV-kamera till förfogande, nu när vi hade en sovande kvinna i soffan, he-he. Så det gjorde vi. Fram med kökskniv och luftgevär. Och så klippte jag ihop den. Tror dock att denna version har rätt dålig bildkvalitet. Skit samma, här är den, he-he: 

Wow, det funkade.

Ergo (fjoll-uttryck), vi WordPressare är på banan igen. 

/Baron

 

Kommentera

