Oomvändbar, eller vadå jävla gubbsjuk, kyss er i arslet!

Så här. Om man inte är död, blir man äldre. Och inga jävla yngre idioter ska definiera vad som är rätt eller fel. Så begreppet gubbsjuk går bort, kan dra åt helvete. Att uppskatta kvinnor, skönhet, det är ett privilegium för oss män som inte satt pistolen mot tinningen, vad än feminist-idioter, eller ung-politisktkorrekt-galningar tror sig veta. Jag är med i livet, så länge jag är i livet, och duger inte det, då jävlars, käftsmäll, era jävla nollor!

Jag har köpt in Irreversible till jobbet, via webben, och några andra filmer. Får dem i veckan.
Men skit samma.
Monica Bellucci är toksnygg, hon är med i den där ultravåldsvfilmen. Hon är gift och fin och ihop med han som lirar mot henne i rullen, som är hennes kille där (Vincent Cassel), de har barn och allt, han är fransos och hon är italienska.
Jag vet inte vad det är, jag kan liksom inte släppa den där rullen (det lär komma mer här när jag får filmen i mina händer), och den bruden, vilken jävla gudinna. Här är det någon som gjort ett bildspel med henne, med ”ä vajder sjäjl åf päjl” som bakgrundsmusik. Alla killar hajar, oj, woff, oj, arghhhh:

Ja, jag har ju visat trailern förr, jag har tjatat om den här rullen, men det är grejer, jösses. Här är trailern som fanns i Spanien, den enda jag hittade på nätet, och, ja, jag har forskat där. Beethoven och ultravåld, hm, så jävla najs:

Skit samma att man inte kan italienska. Vet nog både en och annan av mina manliga cyberdagboksbiktfädrer som skiter att fatta och bara njuter av att glo. Här nedan är en rätt lång intervju med Monica. Ja, jag önskar att jag kunde italienska (men skit samma, hur rör sig denna gudinna, ahhhhh).
Jag är under tiden glad för mina ögon och det jag ser. Och säger ånyo: Visst, jag skiter i att vara ungkarl, om det kommer något i vägen som är lika snyggt och lockande och kvinnligt som kvinnan nedan visar.
Monica, för fan, skit i Vincent!!! Kom till Baron! Jag bryr mig inte om vad du säger. Prata på bara. Du är sååå jävla snygg.
Ja, jag är ett offer för ett skönhetsideal, ha-ha-ha-ha, och det är jag gärna. Och det är inte bara jag som inte kan sluta titta och till och med titta flera gånger. Hm, har hon fått lite vin i sig? Skit samma, jag förlåter allt. Du får min motorcykel!!!!

Skit, jag får stålis!

Rock!

/Baron

10 Responses to Oomvändbar, eller vadå jävla gubbsjuk, kyss er i arslet!

  1. Mr Hallonmonster skriver:

    ÅÅÅÅÅ hon är såååååå vacker! Hon får åka på min hoj och prata, prata, prata prata…….å prata, prata..å prata……
    Vi måste dra ner till Spanien och Italien på nästa MC-semester. Det är där dom
    finns!!!

  2. #Her er hvordan. Hvis du ikke er død, gør dig ældre. Og noget forbandet unge idioter bør definere, hvad der er rigtigt eller forkert. Så begrebet gubbsjuk gå væk, kan tage til helvede. At værdsætte kvinder, skønhed, det er et privilegium for os mænd, der ikke har bragt pistol mod templet, uanset feministisk-idioter, eller ungdoms-politisktkorrekt-madmen tror, de kender. Jeg er i livet, så længe jeg er i livet, og det er ikke godt nok, så jävlars, käftsmäll, din forbandet nuller!#”

    he he …det bliver lidt mere saftigt i dansk Baronen – du bør anv’nda det på plads.

  3. frafilm skriver:

    Lelle P the Cookie Monster 🙂

  4. Stoffe skriver:

    Stålis är inte det värsta!!! 😉

  5. baronen skriver:

    Nä, det värsta är frånvaron av Monica Bellucci i mitt hus, min borg! ARgfhhghghghghgh! Jag är man och var är HON?!!!

  6. TomHell skriver:

    Helt upp på Backamo! Jag kör OsX Leopard på en PC! Trodde inte att det funkade men det gör det!

  7. unnskyld meg

    Når alt kommer til alt bør det være

  8. Pingela skriver:

    Den damen skulle jag vilja plåta 🙂 Hur vacker som helst tycker även en heterosexuell kvinna 🙂

  9. Hennes dialekt stör mig lite.

Kommentera

