Kan inte sluta, måste fortsätta garva

Efter inlägget nedan detta, som jag nu lyssnat på ett par gånger, och blir tårögd av varje gång, och får ont i magen av i all sin genialitet, så har jag två till här, som jag verkligen diggar.
Låt mig förklara.
Det finns en sajt som lagt upp en massa repliker från kändisar färdiga att klicka på, så kommer just den repliken, från någon film.
Det ser ut ungefär så här, och man lär väl träna lite först med var man ska klicka:

Det hela är i Flash. Så ringar man upp någon, om man är amerikan, och provocerar och trycker, he-he, och spelar in. Alltså, det låter ju lite annorlunda när vi hör det här under, för vi hör olika bakgrundsljud och allt från de olika filmerna, men den som svarar i andra änden hör ju bara telefonljudet.
Jag lägger ut två här som jag verkligen diggar. Den ena är med Al Pacino och den andra med Joe Pesci. Jävlars vad ”klickarna” får igång de de ringer till, ha-ha.

Först Al Pacino som ringer till en limonsin-chaffis (de kör lite bildspel där med någon stackare som antagligen inte har med prylen att göra, eller, jag vet inte):

He-he-he-he…

Och så Joe Pesci som ”ringer” till en annars stackars oskyldig:

Förjävligt finemangt, ha-ha-ha-ha-ha-ha!

Jösses, jag har garvat fint idag. Sådana dagar behövs.

Rock!

/Baron

2 Responses to Kan inte sluta, måste fortsätta garva

  1. Madäläjne skriver:

    Al är ju alltid Al, skulle bli livrädd om han ringer – kanske måste han döda mig för nåt jag inte vet jag gjort eller hur det nu var…
    Själv är jag oerhört lycklig – hur kan en teknisk pryl göra så man tror man kommit till himlen om det nu finns nån sån. Ett byte från en gammal sunkig eMac till en ny tjusig 24″ig iMac kan verkligen göra en flicka lycklig!!!! Tack Steve Jobs, han måste vara Jesus eller hur;-)

  2. baronen skriver:

    Mädäläjnä: Grattis till att äntligen ha fått en 24-tummare i huset. Antar att du är mycket nöjd, he-he-he-he-he-he. Du är en mycket lycklig flicka.

Kommentera

