Karlskoga – Nora

Karlskoga – Nora

Originally uploaded by Baron von Örebro.

Karlskoga – Nora

(Jag kör upp en bild från min mobil, till Flickr i US of A via MMS, som spottar den vidare till WordPress, som är min blogg, kostar 2.50, min bild går till andra sidan jordklotet och in på en annan tjänst, och upp här i cyberdagboken i Svärje, kan det bli vackrare? Jag känner för att meddela mig på det här viset ibland, så är det bara. Idag tog jag en hojtur. Äh, kopierar detta och lägger under grann-inlägget, jag skickade ju två bilder).

Kommentera

