Nån som ä höjdrädd då?

Den här dryga 7 minuter långa vandringen kring en bergssida (antagligen i sydamerika) gör att jag blivit botad från min höjdskräck. Nu ska jag gå upp på taket till mitt hus, med ögonbindel och snurra lite, så jag får spänning i tillvaron, he-he.
Okej, den går inte att lägga in rätt här, utan öppnas, förhoppningsvis, i ett nytt fönster:

http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1438490562

(Snodde filmen från macworld.se som lagt in den på sin blogg, rätt ska vara rätt).

Äh, kör den här också, Eddan, när han var som bäst, i en fem minuter (jag slipper skriva om mig själv, kan sitta och garva):

Kul att fler har hajat hur det ligger till, he-he.

Äh, ut!

Rocko!

/Baron

6 Responses to Nån som ä höjdrädd då?

  1. Lord skriver:

    Toro Mierda….

  2. Stoffe skriver:

    Vad skulle man vara rrrrrrrrrrrrrrrrrädddddddd för? 😉

    Är sånt där på riktigt? Ska man isåfall tycka synd om dem som ramlar ner?
    Eller bara glädjas åt att det försvann en toppenkille? 🙂

    Sommarlov! Sommarlov! Sommarlove! Äntligen! Så jävla skööööönt!

    Filmen var faktiskt en highlight som jag sände vidare till andra som genast blev dödsförskräckta o svarade snabbare än någonsin! Hehehe

    Hade Baronen kul på Elbas ristorante då? Trots det ogrillade köttet….
    Men du har väl roligare med fingrarna på din egen elbas…

  3. TomHell skriver:

    Ball film! Svetten spruta ur hela kroppen!
    Ny Gregory! Sommaren är räddad!

  4. sterge skriver:

    Tack alla Cybervänner som var på vår Elbafest!! Jäklar vad kul vi hade, i alla fall
    hade jag förbannat kul trots dåligt grillat kött, en timmes ölkö m.m.

  5. baronen skriver:

    Lorrdeo: Hajar inte spanjacksnack, sorry.

    Ståfe: Elbas? Okej, ha-ha, jag läste el-bas, och tänkte på instrumentet.. Och, jo, ja. En betraktelse från Elba-festen kommer nog, någon gång.

    Tompo: Jag kollar den där ibland nu, och känner då att jag lever, eftersom även min svett sprutar, he-he.

    Strega: Tackar själv, jävla mini-gubbe! Och bra att du skäller på krögarn!

  6. Stoffe skriver:

    Tack för att ni ordnade detta stora o roliga o soliga kalas!

    Nu äro kalasbyxorna kemtvättade!

    Seglade som motvikt på relingen kl 3 till Almö-Lindö med Uffe o Anita som var vänliga nog flyt(t)a oss dit! Västerås är hett nuförtiden med modern sjösida o en grym helgbuffémeny på Kajen för 99 kr!
    Leve Västra Aros och gubbarna som där bor o även de som flytt!
    😉

Kommentera

