Kör en podcast (oomkullrunkerligt)

Att jag sedan har med en låt som jag ju inte äger i mitt gagg, och således kan åka dit för den här podcasten, det kan inte hjälpas. Arrestera mig! Ta mig, istället för de farliga brottslingarna. Det mejkar säns.
Jag kör det här öppet, har varit för hemlig på sistone. Jag gaggar lite, och lirar en låt. Det är skiten (that´s da shit):

Tjo!

Rock!

/Baron

Jo, ordet i rubriken är faktiskt svenska, kolla!

3 Responses to Kör en podcast (oomkullrunkerligt)

  1. Stoffe skriver:

    Tjofadderittanlambo! 83%, det är stark sprit dä!
    Nu är det bara 17% kvar till du är helrenad!
    Fågelkvittret är underbart!
    Skål för hälsan!

  2. Lord skriver:

    Fin pådd-kast. !!

    Sitter på ett hotellrum i Lissabon med en underbar utsikt över vattnet och den långa bron.
    Baron, vi kanske ses i morrn kväll !

  3. Våfflan skriver:

    Det är bra, kasta poddar bara…. kul att höra. Skönt att hälsan börjar komma tillbaka. Samt att du också fick några gratis bira vid återkomsten, känns omtänksamt. Yo på!

Kommentera

