En låt bara…

Ellenor Bodel:

Visst, det är ingen video, men låten, arghh, låten, det svänger så jävla bra. Har EP-skivan. Alltså, vissa är fräna och lägger ut lite skräpbilder (som tuben kräver) för att kunna få ut musiken. Tack för det.

Jag kämpar med detta nya gränssnitt som delvis funkar, delvis är logiskt. Bara att hålla ut.
Jag kämpar också med mig själv. Ska jag skriva något inatt, eller inte? Jag har idéer, jag… arghh…..

Äh, ger mig, ut, ord!

Rock!

/Le Baron von Bongo

5 Responses to En låt bara…

  1. Kaliks skriver:

    Jag tror mig minnas att Lasse Hallström har gjort en video med fr Bodel, märkligt nog har jag en LP med henne. I vart fall var videon en snygg sak i svartvitt. Nattscener i stadsmiljör, givetvis plåtad med 16 mm. Har för mig att det var mycket blänk från bilar som drar förbi. Dessa syns som reflexer eftersom E B står bakom en glasruta och sjunger. Kan vara samma låt.

  2. Henke skriver:

    Har alltid tyckt att denna är en ovanligt otäck låt. Vet inte varför. Det hände kanske något ruggigt då den kom – ett krig någon stans, Biafra eller kan det ha varit Råbyligan som härjade?

  3. Sterge skriver:

    Det går att spela james Bond låten till Bodilkompet. kanske därför den är lite otäck.
    Den är ju lite dramatisk där i slutet, he, he. Och var inte Bodil lite farlig när hon spände blicken i en…..

  4. Stoffe skriver:

    Råbyligan?
    Var det inte Hammarbyligan? 😉

  5. Henke skriver:

    I Hammarby har det aldrig funnits någon liga.

Kommentera

