Nytt år sedan fyra timmar

Skit samma, jag kör lite live-TV från min TV-soffa ändå. Bara att glutta, tills jag stänger av, eller glömmer att stänga av. Jag ska dricka lite mer bira, titta lite mer på TV, göra…. och jag ger nog fanken i att spela in det hela, men det jag varit med om under nyårsaftonen, det kommer jag nog att skriva om. Okej, här är jag live, nu:

http://www.ustream.tv/channel/julafton-hos-multimats

Rock!

/Baron

[En och en halv timma senare, 05.20, så slår jag av, äh, jag försökte, rock, nu är det slut på det hela, gott nytt!]

5 Responses to Nytt år sedan fyra timmar

  1. Stoffe skriver:

    Nån som känner till och lyssnat på bandet ”250 kg kärlek”?
    HAHAHA!!!
    Eddie Meduzas barmarvtagare! 😉

    Finns bland annat på Spotify.

  2. baronen skriver:

    Stoffe: Ska undersökas.

  3. Våfflan skriver:

    Låter som ett bra tips. Ska också undersöka……

  4. Stoffe skriver:

    Hur går det med sökningarna under?

    Gick dem under?

    Eller sitter ni undrar och beundrar alla under?

    🙂

  5. baronen skriver:

    Stoffe: Som innehavara av Spotify så går det bra. Hm, surfade in där idag och det verkar som om fler kan ladda ner nu, men jag kan ha fel. Jo, att ladda ner går bra, men om man sedan kan regga sig vet jag inte.

Kommentera

