Rekapitalution samt förhands på sommaren

Så här, i sommar händer det prylar! ALLA bör boka denna tid fri och ge sig hän till någonstans kring följande datum markerat med färg nedan. Mer information om detta inom någon vecka:

veckor-fest

För de flesta av oss, inklusive mig själv,  kräver det en liten, men möjlig, geografisk förflyttning. Jag säger inget mer ännu. Håll utkik här under veckan.

———-

I övrigt, helt kort, då jag ju kör ett öppet inlägg här, he-he:
Fjatt-B stängde innan tolv i onsdags, jävla idioti. Så jag drog på nya stället, Lilla Ö. Hade en fin kväll med lite polare där, bland annat en äkta blond flygvärdinna, ha-ha. Smisk på ena stället, kan ge gött på andra.

Min förkylning håller på att ge sig, den jag fick på nyårsaftonen, som bröt ut i lördags (hosta och annat bajs). Jag jobbar, är på jobbet, men dygnet består av 7 delar nu, ska inte räkna upp dem alla. Men här sovs och äts på konstiga tider. Allt ska ordna sig. Så småningom.

Så här drömmer man ibland, men de här idioterna gör det på riktigt, och filmar det. Sann jävla njutning. Det hela börjar ungefär 1.30 in i rullen, då tar det fart och blir inte som vanligt, arghhhh:

Rock!

/Baron

3 Responses to Rekapitalution samt förhands på sommaren

  1. Hank skriver:

    Efter att ha sett detta är det väl bara att sälga hojjen och köpa en en sådan där vinddräkt – huga!

  2. baronen skriver:

    Hanko: Jag håller nästan med. Vafanken är att bränna på en fethoj mot att göra som de där grabbarna hålls med? Inte ett skit. Vi är i underläge, vi måste maxa! Vi fixar det utan jävla fuskdräkt. I skinnställ.

  3. Hank skriver:

    Skinställ och så hellekoptern

Kommentera

