Sorry, har segat

Jag har varit dålig på att blogga på sistone. Beror nog på att jag bara sover, sedan jag var så jävla förkyld. Jobbar, sover, jobbar, sover…. Håll ut, jag kommer igen.
Och, ja, just det, har tillverkat en annan sida, som handlar om ett litet tjoho i sommar med mig, herr H och herr J… Lägger ut länk här sedan, till helgen antagligen (hold your horses, boka en vecka), håll ut där också, he-he.

/Baron

4 Responses to Sorry, har segat

  1. Oskar skriver:

    Hallå Mats!

    Håller koll här.

    Träffade Kalix i ett möte idag, visade honom den här: http://oskargustafsson.se/kalix.pdf

    Minns Du? 🙂

  2. Stoffe skriver:

    Fan Mats, TVÅ oskuldsfulla blivande Baronessor som hållit på sig för din skull och bara väntar på att låta den rätte komma in!!!

    http://www.aftonbladet.se/wendela/article4185493.ab

    http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article3505552.ab
    😉

  3. Våfflan skriver:

    Hur går det med förkylningen? Själv är jag fortfarande sjuk och har inte åkt till Filippinerma än. Har sådeles inget att rapportera… host host

  4. baronen skriver:

    Oskar: Bra att du håller kollen. Jag är inne och kikar hos dig med ibland. Jädra fin affisch på Kalix där, he-he-he. Jag minns.

    Stoffe: Det var fina flickor, har redan fixat date med den ena. Tack för tipset. Orörda små blommor.

    Wåfflan: Jotack, den har nog gett sig nu, men jag har varit jävligt matt hela veckan, så det tog ordentligt på krafterna. Jaså, du kunde avboka biljetten. Jo, det är rätt, inget kul att resa om man är paj. Ser fram mot rapporterna sedan ijallafall, he-he. Krya på dig!

Kommentera

