Töntrapport

Eftersom jag är en sådan jäkla tönt, vad och när det gäller fruntimmer, så funderar jag starkt på, att efter tävlingen som jag drog igång nedan, köra lite sanna storys från respektive. Typ, nummer 7 kom en dag hem med en brödkavel som hon tjongade mig i plytet med, he-he-he (obs det var ett exempel, det har aldrig hänt). Hm, ska lura på det. Och så får man gissa vem det var. Ja, alltså, då säger jag inte att det var nummer 7, utan då får man gissa. Och vinner man, blir jag då personlig slav ånyo (det enda jag har att lira med). He-he.

Men det är friskt. Jag har faktiskt fått, e-brevledes, tre svar. Modiga människor som vågat gissa. Jag väntar ytterligare någon dag innan jag rättar och drar vinnaren. Men kolla gärna inlägget nedan detta och gör ett försök. Erkänn, att ha en Cyberbaron som slav en hel dag, det är varje cyberdagboksläsarebikftäders-moders dröm!

Tjockade in lite fler bilder på 50party-sajten, och skrev bildtexter till alla där på Diverse Bilder, he-he.

Hm, när jag skriver svar på kommentarer där så kör jag så man kan hitta hit därifrån. Och inte ens detta inlägg kör jag hemligt.
Jag börjar komma ut, igen. Inte som fjolla förstås. Alltså en som vågar… utan skyddade jävla inlägg.
Dock, jag har självbevarelsedrift. Jag bor ju och jobbar i Örebro kommun. Då ska man vara jävligt försiktig. För moralisterna härskar, och de är inte alltid att leka med.

Är det inte roligt att Stoffes femtonåriga dotter bloggar, och att Stoffe just kommit på det, och så skriver han adressen här på kommentarerna och så kollar jag, och så klickar jag på Info om bloggaren, på den sidan, och då står det så här, ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha:

stoffesdotter

Stoffe måste lära sina barn vad saker och ting betyder, ha-ha-ha-ha-ha.

Jag är lite förvånad över reaktionerna när jag delar ut små adresslappar till 50party-sajten. Jag gör det på min ”ungdomsgård” Biskops, jag gör det på min arbetsplats. Ungefär 100 procent blir jätteglada och säger att det är en kanon-idé med festen. Och, det är det värsta, 90 procent säger att de kommer, för fanken!!!!
Det blir en härlig vända i sommar, helt klart.

Tja, ja, och… Äh.
Nu slänger jag ut det här i cybern, till de två amerikanska servrarna detta ligger på. Och så går jag och sätter mig i soffan och kollar lite TV. Jo, så får det bli.
En sak till. Jag är såååååå jävla sugen på att åka båge. Måste ner i garaget någon dag och gasa och låta och åka. Urghh!

Var hos tandläkaren idag. Svetten rann. Det kändes som det var igår jag var där, men det var det inte, det var i november 2007, för 14 månader sedan. Han var trevlig, och skum. Mina tänder var helt okej, men jag hade ett litet hål. Han putsade, gav mig föreläsning om att använda tandtråd. Talade om att jag bara hade tio friska tänder (som inte var fyllda med amalgan och plast och skit). Jag menade att det beror på de där jävla nazi-tandläkarna på 60-70-talet, när man gick i skolan, som (jag är helt övertygad om detta) borrade sönder friska och fina tänder, de som kom efter mjölktänderna, för att tjäna stålar och få ståpitt av att göra illa unga gossar.

”-Jag ska överse med vad du sa…!”

”-Äh, kom igen, så var det, då, du är inte sådan, du är en BRRRRRAAAA tandläkare!”

Ska laga det lilla hålet om två veckor. Det och denna pryl, då jag blev svettig och led som vanligt, med putsning och geggande i munnen, kommer att gå på 1500 spänn, drygt. Fy fanken. Varför är inte tandvård samma som vanlig sjukvård??? Helt jävla obegripligt.
Men ändå, ett litet hål, baktill, till höger. Det är okej.

Säg ”hello” till de drygt 637 ord du just kommer att ha läst.

Rocka hälsena!

/Baron

15 Responses to Töntrapport

  1. TomHell skriver:

    Fan! Nu är du där och ältar om dessa djävla kvinns igen!
    Släpp skiten och gå vidare!

  2. baronen skriver:

    Tompo: Det är väl det jag gör, Trampo, Cyklo. Hojo.

  3. TomHell skriver:

    Äh! Va fasen! Du har inte släppt de där kvinnsen en tum! Annars skulle de väl inte spöka fortfarande.
    Bara en sån grej som att göra en tävling om dem är för fan absurt! Skoj eller ej!
    Och har dem upprizzlade på kontoret!
    Tror du att du lever kvar hos dem?
    Visst kan man tänka på gamla dumma grejer ibland men de ska med våld och alkohol fördrivas!!!
    Sluta jaga den ouppnåbara och ta för dig!
    Börja knyppla i en förenig nära dig, spar krogstålarna och ta hojen ut i Europa…

  4. baronen skriver:

    Tompo: Summan av alla de där utvecklar en kosmisk energi som kan skicka en ekorre till månen på mindre än tre sekunder. Jag är absurd. Allt är bizarre. Att jag gjorde den där bilden alls beror på att jag på ett annorlunda sätt bemötte mina arbetskamraters undringar om jag någonsin hade haft brutta eller fru, och varför jag tycktes nöjd med mitt nuvarande ungkarlsliv. Så att andra rykten icke skulle florera så slängde jag upp den där, till allas häpnad. Och så lugnade de ner sig.
    Dock, jag är icke besatt av dem, inte en uns, inte någonstans. Det var då, nu är nu. Men det är en del av min historia, och när jag kommer på grejer, som att göra det där collaget, så garvar jag åt min idioti. Och då, när jag garvar, så mår jag finamangt. Och att retas är också en fin källa till glädje. Och vara absurd. Jag jagar inte, vem fan då? Om det springer förbi rätt brud, rubbad nog att digga undertecknad och jag känner ze wibbz, så är inte jag den som ger fanken i det inte. Men det händer inte, inte på lång tid nu. Det är som det är.
    Japp, ungefär.

  5. frafilm skriver:

    Japp?
    Själv föredrar jag dajm, eller som den heter från o med 1990, daim.

  6. baronen skriver:

    frafilm: Det ska fanken heta DAJM! Jävla moderniserarjönsar på godisfabriken!

  7. frafilm skriver:

    Njae, jag har inte påstått ngt annat.
    Bara redovisade vad som hänt rent historiskt i godislandet 🙂

  8. baronen skriver:

    frafilm: Hm, det är skumt med ord. Ser nu när jag läser min förra kommentar att det verkar agggggrrrreeessssivvvt, he-he. Det var det inte. Jo, mot de som tar bort den underbara bokstaven ji.
    Fred, Bugning och Tjolahopp. Sorry om jag konstrade. Love!

  9. Stoffe skriver:

    Hur gick det med ungflickan som var på tjocken? Blev det nån unge?
    Det var den mest gripande berättelse jag läst här tror jag.
    Förutom Ingelas beskrivning av 11 september förstås…

  10. Stoffe skriver:

    Dajmkrysset verkar bli allt populärare tillhål!!!
    Snart blir det väl TV med Peter På Settman i! 😉

  11. Stoffe skriver:

    Har ni hört att man rivit Vita huset???

    Å, istället satt upp en svart Barrack!

  12. Stoffe skriver:

    PANG PÅ RÖDBETTAN! Står det så på dotras blogg???
    Inget om Stångkorv? Isterband? Pölsa?
    Nä, hon är ju vegetarian!

  13. Henke skriver:

    Kylle kylle vilka finskor!

  14. baronen skriver:

    Stoffe: Hon har ett gossebarn och är nygift och bor i Örebro. Har tyvärr inte hört av henne på något år nu. Men hon har det nog bra. Den roligaste bruden. Du, när fanken skrev jag det där du syftar på, hittar inte, ligger kanske på gamla farmen…
    Jepp, din dotra är vidlyftig i sina epitet, ha-ha. Det är bra, hon är ju för tusan Västeråsättling från Hammarby.

    Häcko: Nu har du bastat för mycket igen, jävla halvfinne.

  15. Stoffe skriver:

    Synd på så rar ärta, som trots sin sockersöthet, orsakade sådan sälta och hjärtesmärta!

    Inte vet jag var de gamla fina inläggen är inlagda!
    Bara plattfotsinläggen har jag koll på.

    Dotra har bara ägnat sig åt det verbala förlustandet ännu, enligt en sannolikhet som gränsar till visshet!
    Men visst luktar det Hammarby lång väg om den franka svadan!

    Henke, halvfinne…..! HAHAHA!!! 🙂

Kommentera

