Jaha, okej då

Andy Warhol:

Sov gott!

/Baron

4 Responses to Jaha, okej då

  1. Petronella skriver:

    Haha, läste lite slarvigt och trodde att du lagt upp den fantastiska låten ”Sleep” med Dandy Warhols. Höjde upp ljudet och satt och vänta.. när börjar musiken? Hahahahhaha.

  2. baronen skriver:

    Petronella: He-he-he, snyggt jobbat! Det är tyvärr den gamla ruttna filmen, eller ett klipp från den, när Andy Warhol filmade en sovande man. Inget händer, det är oskärpa, men det är KONST, ha-ha!
    Hade gett femtio spänn för att se dig sitta där och vänta och så haja att det inte var det du väntade dig, ha-ha! Rock! Tack för att du delar med dig av detta.
    By da way, det går inte att kommentera i din blogg, har gjort det några gånger, och ingenting syns. Du ska nog kolla in dina inställningar, för det är nog fler än jag som skriver och kommenterar på din blogg.

  3. Petronella skriver:

    Ja det var väl tur att ingen såg mig när jag satt där som en förväntansfull liten idiot, haha!

    Oj, tack för att du gjorde mig uppmärksam på problemet.. gör ju att jag inte längre kan gå omkring och vara bitter för att ”jag aldrig får några kommentarer”.. Har kollat inställningarna: Visa kommentarer direkt, samtliga kan kommentera (även anonyma användare), ingen granskning.. Fattar inte! Detta ska jag gå till botten med.

  4. baronen skriver:

    Petronella: Ingen såg dig, men jag garvade åt hur jag såg dig utifrån hur du berättade ändå, he-he.
    Ser ut som du gått till botten med kommentatorsproblemet, såg att du fått lite nu. Snart är du en riktig bloggarinna, med rättmätiga kommentarer du också. Kör hårt, du skriver bra!
    Men vänta, nu försökte jag kommentera din blogg, det gick inte. Jag skulle skriva in något som inte syntes alls. Jag testade wordpress, anonym, allt, men inget funkade, vilket skit. Men okej, här är vad som skulle ha stått som kommentar på ett av dina inlägg:

    Petronella, nu ska vi se om en kommentar fungerar även från en Cyberbaron från självaste Örebro…
    Jag säger bara helt kort så här. Wow! Panduros bok som jag läste i gymnasiet och garvade fett åt, när han satt fast med slipsen i automaten. Sedan herr Young som jag dyrkar hårt, samt självaste Dylan, och iTunes från datorföretaget som jag finner göttast. Du har många pluspoäng här i Nerike nu, frk P, he-he. Rock on!

    /Baronen”

Kommentera

