Jabba dabba

Verkar som ingen var vaken under dagen och tog sig hit och lyckades få konton på Spotten via länken i inlägget nedan nu när jag äntligen genom styggelse fått fram en källa till detta underbara. Åtminstone är det ingen som sagt eller skrivt något.
Ge dock ej upp om ni misslyckats. Enligt säkra källor så fylls det på varje dag där med nya chanser för de som hugger  (de unga på jobbet vet sådant). Så klicka länken i inlägget nedan redan i morgon, gång på gång, tills det finns konton där igen (ha-ha, detta inlägg kommer att vara kul om något år då det är helt fritt att fixa spott-konto för alla).

Testade att lägga in text i youtube-rulle. Tog den jag plåtade med Jimmie för ett par år sedan via min mobil, på någon raggarträff i Kolbäck, la in några pratbubblor, och tusan, det funkade ju. Den är kort, bara någon halvminut. En test på en rulle som legat här förr.  Och Jimmie och hans Desoto är ju aldrig fel:

(Nu var jag väl kort, och inte skrev jag något om någon gammal dam jag haft heller. Alla är glada och kan krypa fram igen, faran är över).

Rocka pölsapastej!

/Baron

9 Responses to Jabba dabba

  1. Kalix skriver:

    Expressen ger bort ett antal Spotify-inbjudningar. Fanns kvar igår eftermiddag.

    Skicka ett SMS med texten U2 till 72580.
    Efter ett litet tag får du en kod i ett svar.

    Tjänsten kostar som ett vanligt sms.

    PS. Nära nu till Paloma. Lördag 18.00.

  2. Emil skriver:

    Annars kan man leta reda på någon av nätets alla proxy-sidor och anonymizers och surfa till spotify.com och signa upp helt gratis, då registreringen är öppen i de flesta länder nu för tiden, så gjorde jag för några månader sedan iallafall.

  3. Rolf skriver:

    Fixade just ett konto på Spotify enligt din länk. Funkar helbra. Tack för tipset.

  4. TomHell skriver:

    Sonen hälsar och tackar för Spotify!!!!

  5. Lord skriver:

    Kalix //

    Tack för inbjudan ! Är tyvärr bortrest.
    Tjänsten kallar, åker snart till ett 33 grader varmt Brasilen…

  6. baronen skriver:

    Kalix: Vadå jävla Paloma? Du är för i helvete för gammal för att löpa framför tjurar, kom igen nu!!!!!

    Emil: Okej, ett råd gott som något, men inte lätt för den ovane. Ser förresten att du är och gluttar i Petronellas blogg du med, och du klarar av att få in dina kommentarer. Mina går åt helsike ut i svarta cybern om jag inte kör från rätt dator (vilket jag glömmer som oftast). By da way, jävla resa du är på. Du måste höra av dig när du är här i krokarna sedan, för några bira och lite berättelser in real life.

    Rolf: Kanon! Jag lyckades dra ur den där adressen ur en välvillig person. Den där rackarns unga människorna ur sin generationen har luriga vägar så det gäller att hålla sig väl med dem, he-he. Hoppas du fått igång det hela och lyssnar hela nätterna nu. Det finns så mycket bra som man hade glömt där.

    Tompo: Hälsa tillbaka till grabben! Det var mig ett nöje.

    Lorrd: Ditt svin!

  7. Emil skriver:

    Ja, jag provkommenterade ju där för att se om du hade rätt i att det inte gick att kommentera. Måste vara SBS som det heter i it-branschen (skit bakom spakarna), hehe.

    Jaaa, jag har flängt runt en del i nästan sex månader nu, men på tisdag är det återvändo till den bistra verkligheten. Sitter och skriver från Nong Khai vid Mekongfloden, de hyr ut hus här för 600kr/månaden! Ta tjänstledigt något halvår, åk hit eller liknande, sätt dig och skriv den stora romanen!

  8. Stoffe skriver:

    Är det fortfarande möjligt att få Spottofy? Hur?
    Sonen vill ha det!

  9. Kalix skriver:

    Jo. Misstänker att det är en och annan tjurrusning på Paloma en lördag så här tätt efter lön.

Kommentera

