Tjollabolla bing-buck

Först en nationalitetskoll.
Om jag åker dit för hets mot folkgrupp nu, så skyller jag på någon annan.
Man ska alltså kolla om man är kines, eller har kineser i släkten, he-he.
Kolla denna bild:

kineskoll

Vafan?? Vad är det där?
Lugn.
Man tar helt enkelt sina fingrar och för dem till sina ögon och så spänner man ut dem, mot öronen, så att man så fördomsfullt, ser ut som en kines. Och då kan man plötsligt läsa texten ovan. Och är kinesättling, eller…. har dålig syn av andra skäl…. (Tack Stoffe för den).

He-he-he-he!

———

25 procent av månaden kvar. En vecka med andra ord. No flis left. Det är bara att gilla läget. Och jag skriver mer än någonsin (eller ijallafall på länge) här i cybern. Det är bilder och det är tankar, rätt ut bara, ingen blygsel. Ha-ha. Tut och bonka!

Hittade en blogg på nätet, vet inte varifrån eller av vem. Ingen som bor här i landet i alla fall. Och jösses vilka bilder han hade. Bara bilder. Vissa var smarta, andra var fräna. Det fanns de som var direkt provokativa, och de som var porriga. Men sedan fanns det de som var snygga, i alla fall om man har något gemensamt med min hjärna.
Den här kan jag inte sluta glo på. Och det måste vara genetiskt betingat. Hon kan var elak, se illa ut framifrån och allt det där. Men just där, i detta ögonblick, då är det livet självt som visar sig i sin lockelse. Jävlars vilken bild.

badkarlsbona

Som varandes av manligt kön och ej intresserad av prajdfestivaler så gör jag här korstecken och knäböjer. Det är inte klokt, men det är något enormt lockande, estetiskt och estniskt (he-he) intressant med denna bild. Gny, äh, låt bilden tala för sig själv. Damer fattar inte, om de inte är vridna åt andra hållet, eller vafan vet jag. Men jag fattar. Boing!
Arsle och rygg och hår och armar har vi alla. Men just här är det bara så jäkla snyggt. Så jävla stililgt, om än konstruerat.
(Ja, bilden är snodd från nätet, sorry).

———–

Ehuru. Jag fortsätter hata tjuvarna som snott mina stålars köpvärde. Och jag säger detta till alla som dristar sig till att lyssna. Fy fan, säger jag. Och så smider jag onda planer. Som inte är onda, utan rättvisa. Vänta bara.

———-

Det var något mer i min cyberterapi som skulle ut, men jag kommer ”jussom” inte på det. ARgghhhh!
Nä, det är helt stopp i skallen. Okej då, då blir det bara så här långt i kväll/natt. Tjoho!

Rocka smäck!

Äh, vafanken, den här är fin den med, he-he-he:

/Baron

8 Responses to Tjollabolla bing-buck

  1. Stoffe skriver:

    Mmmmmmmmm, Badkarsnymf(o man)!! Me like!! 😉

    But, what are these things floating??? Is it da Shit??

  2. Stoffe skriver:

    Fina Durexballonger! Så man slipper få ball-ånger!! 😉

    Fin instruktionsfilm om händerna-under-täcket-avslöjandet! En 70-talare?
    Men vi får tala mer om det där senare lät ju en aning olustigt!

  3. sterge skriver:

    Ha, ha, ha, trodde du skämta!! Fan va cool, måste visa
    alla på jobbet! Durexreklamen var också bra…

  4. Petronella skriver:

    Tjoho, här är jag! Härliga ord om mitt skrivande, det gillar vi! Älskar att få beröm.

    Och jag förstår bilden. Helt klart. Fastän jag är tjej och heterosexuell.

    Hoppas allt är bra annars! Ha det gött //Knasbloggarn

  5. Lord skriver:

    Blondinen: Jag skulle vilja ha 2 knippor persilja!

    Biträdet: Nej nej, det kan du inte köpa här… detta är en sexbutik.

    Blondinen: Jaha… men Dilldå?

  6. baronen skriver:

    Stoffe: Jag dristade mig att skriva ut bilden på fint papper på jobbet. Ska upp med den här i skrivarhörnan, som en påminnelse om att …. tja, någonting. Och det är bara i din hjärna det flyter, det är ju bubblor.

    Stoffe: Jag kollar Durex-reklamen en gång om dagen nu, och garvar rätt länge, he-he. Gillar minerna, uttrycken, fast de inte har något sådant, och så gnisslandet, ha-ha. Så jävla snyggt. Så jävla roligt.

    Sterge: Jag har skrivit ut det hela på jobbet. Märkte då, när jag satt upp lappen på väggen, att det syns precis vad det står om man backar ett par meter, eller tvärs över rummet. Det är bara när man är nära som man inte ser.

    Petronella: Jo, man ska plussa när någon förtjänar det. Det plussas alldeles för lite. Jag tycker du skriver finemang, men får ågren åt att jag inte kan kommentera dig på din blogg här hemma, där jag läser dig, he-he. Efter alla smarta kommentarer som jag skickat som bara försvunnit har jag hoppat hage här hemma.
    Coolers att du du hajar magin i brudbadbilden. Det är något ur-någonting i den, det är DNA:t i mig som väcks till liv eller något, he-he. Allt är lugnt här, hoppas det är det hos dig med. Rocka!

    Lorrd: Den där snodde jag och berättade på jobbet och lite runt igår, ha-ha. Jag gillade den verkligen, he-he-he-he. Gubbhumor är den bästa humorn.

  7. Stoffe skriver:

    Nog såg jag bubblorna… hehehe…

    Men den erotosensuella bilden av badet spolade visst ut lite för mycket (b)analiteter…

    Nu fylls dagen av födelseminnet för 51 år sedan! 🙂

  8. baronen skriver:

    Stoffe: Hyllning mannen!

Kommentera

