Lördag, natt mot söndag, liv

Så här…

Nedan testar jag bara en pryl. Det är det där funkishuset som ligger vid Våghustorget, på min väg hem. Brudens klackar smackade i gatan och jag vände på mobilkameran och tog den här bilden. Sedan testar jag WordPress och hur man gör. Alltså, jag har lagt in en liten bild, men klickar man på den så får man upp den i ett större fönster/större flik. Bara att klicka alltså. Stora bilder måste också få finnas, här, eller hur, inte bara sådana som får plats här. Den här bilden, sned som den är, är inte illa, klicka en gång till i nästa fönster, den blir större. Och här är den:

brudbild-vaghustorget1

Jävlars, det där var en bild från verkligheten.
Den här bilden nedan handlar om en böna, som inte gillar mig, vad jag förstår, men ändå, hade fräsiga pjuck, så jag frågade om jag fick plåta dem. Det fick jag, smack sa det, så hade jag ena skon på låret:

brudbild-hottapjuck

Jag frågade henne om myggbettet där, men det ville hon inte kännas vid. Hon gillade förövrigt inte män med små pillevickar. Så jag sa, automatiskt, att det värsta jag visste var brudar med stora könsorgan, att det är avtändande. Då gick hon, he-he-he-he-he.
Det är rätt konstigt. Förr var det ingen, annat än i porrvärlden, som snackade storlekar hit och dit. Om en snubbe gillar en böna så finns ju inte de olika ekvationerna bröststorlek, arslestorlek, murvastorlek, benlängd osv. Som snubbe diggar man ju bara, och jag tror det är likadant för brudarna, de vuxna brudarna. Och, om man har haft sex med en kvinna (alltså en kvinna, på riktigt) så vet man ju att ens penetrator brukar justeras med kvinnans. Alltså, att de där könen, brukar komma bra överens, efter två-tre ligg. Alltså, jag säger det igen, jag kan inte nog sluta tjata… Från mannens perspektiv, om kvinnan är mycket vid, haft hanar med större snorre än ens egen, så drar det hela ihop sig efter några gånger. Om kvinnan är mycket trång, så utvidgar det sig. Man tar det försiktigt och så blir bägge nöjda. Makterna har fixat detta så att det blir bra till sist. Det ordnar sig, om det inte är så att mannens snorre är som en kluven tändsticka, eller som en hockeyklubba, och kvinnans murva är som Vatikankyrkan eller bajsan på en mygga. Om det är så, då får man leta lite mer efter den rätte. Men i övrigt, så ORDNAR DET SIG.
Så vad är det för jävla skit som brudar häver ur sig numera om storlekar????

Tjejer (inte alla, men så ofantligt många) är ju helt dumma i huvudet.

För det första. Det finns inte en kille som avslöjar en tjej han haft sex med. Det finns inte. Det finns absolut inte. Okej, efter tjat från polarna kan han erkänna att han haft sex med den där kvinnan, men han skulle aldrig, och jag säger ALDRIG avslöja om hon haft en vårta där, om hon gjorde si eller så, om hon såg ut sådär, eller sådär. Män är gentlemän, man gör inte så. Jag är gammal som fan, och jag har ALDRIG hört detta, fast jag har massa polare och vi snackar styggt rätt ofta när vi träffas. Så jag vet.
Men bland damer, väldigt många, verkar det vara tvärs om.
Därför så börjar jag, med start idag, att se till att vi säger samma fruktansvärda saker om kvinnor när vi legat med dem.
Vi ska outa dem, berätta detaljer om deras intimaste prylar och så sitta och garva högt. Den som frågar vad vi garvar åt ska vi ge kunskap: ”Vi garvar åt Gunilla, hon hade så jävla stor murva att….”… ”Och Åsa, hennes klitta var lika stor som en Volvo”…..

Vi sätter in annonser i lokaltidningen, där vi berättar om det hela.

Oj. Äh, ni cybernissar fattar.

———

Baggo ringde nyss. Klockan var tre nu på morgonen. Han och Bluespolisen och andra var på väg hem i en taxi från Kumla. De hade varit på kalas. De var rätt påstrykna. De bleve överraskade av att klockan var så mycket. Och jag sa att jag skulle skriva det här. Och det har jag gjort nu. Tjo!

———

Nere på mitt favvohak kom den där brandmannen som brände upp hela fejan för rätt länge sedan. Han hade med sig ett gäng hotta milfisar. Jag stirrade inte, utan bara konstaterade. Lorrden, som var brevid mig stirrade, men det får han ta upp med sin egen Gud. Ska söka bild här, vänta…

brandmann

Bild snodd från nätet. Men han var där. Man känner igen honom från tidningarna. Snackade Göteborska, verkade vara trevlig. Folk blev annorlunda i närheten av honom. Jag sket i det hela, drack min bira och trängdes med brudarna (milfarna då) i hans sällskap.
Men, fy fanken, eld kan göra stygga saker med en människa. Respekt för att han kör vidare och håller föredrag och allt. Och han hade en snygg brud, som sagt.

——–

Precis när den där bruden som lät så med klackarna och gick bakom mig, där i början på denna cdb, alltså den stora bilden längst upp i detta inlägg, gick förbi, så plåtade jag detta, utanför kyrkan. Deras anslagstavla. Det är inget speciellt, men så här såg det ut, nu, i kväll, 2009:

kyrkosz

Oj, det blev litet, så man kanske inte kan läsa. Äh, då skriver jag inget om det där då… Vänta man kan klicka denna bild också, och få veta vad som händer i de frikyrkerliga kretsarna här i häradet ändå. Klicka vet jag. Inget sensationellt, men ändå.

———

På tal om ingenting:

Jag ska, jag lovar, göra film om mitt könsfrihetsverktyg, hur man tillverkar detta, he-he. Håll ut, det kommer.

———-

Klockan är halv fyra.
Vänta, en porrbild:

tuttisarisdapryl1

Ahhh, ha-he-ha. Grrrrr, mrrrrrr, mooorrrr!

”-Skulle fröken vilja följa med till min koloniträdgård? Jag har ett duvslag där, det kan bli intressant, jag….!”

——–

Okej, det är slutet på mars. En vecka av kreditliving (leva på kredit). Det är våren jag fyller det orimliga. Jag sitter hemma framför min Mac. Tankarna bara sprutas ut via tangentbordet och ut i cybern.
Och just nu, nu alltså, så mår jag finemang.

Rocka rolla!

/Baron

3 Responses to Lördag, natt mot söndag, liv

  1. Petronella skriver:

    Jag tror att bruden hade blivit trampad av NÅGON ANNANS stilettklack!

    Har nämligen själv vaknat upp en söndag med liknande defekt och efter många om och men konstaterat att så måste varit fallet.

    Det hade varit en väldig trängsel i krogkön just den kvällen.

  2. baronen skriver:

    Petronella: Jo, så är det, eller en jävligt stygg mygga som gått ur sitt ide och varit hungrig.
    Ni bönor lever verkligen farligt med era pjuck. Här måste jag klämma ur mig gammal moralism: ”Vill man vara fin, får man lida pin!” Ha-ha-ha-ha!

Kommentera

