Boooosta bloooooogggen

I kväll ska jag se om jag kan boosta bloggen. Va?
Alltså bli ännu mer rapporterande. Kolla här till höger. I sidebaren, under räknaren. Där finns nu ett nytt Twitterkonto. Jag har kopplat ihop det med Twitpic, vilket innebär att jag kan köra iväg ett MMS som epost till en adress och då hamnar det som en länk till bilden där, plus det jag skriver i MMS:et. Kostnad gratis.

Sedan är det ju 12seconds-prylen, precis under, där kan det hända att jag också lirar upp lite 12-sekundare (man får inte slänga upp längre bitar). Dessa syns inte där, utan man måste klicka för att komma in på den galna sidan.

Blues-Janne är i stan. Och med honom Baggo. Nu ska jag ner till Stallis och träffa det gossarna, sedan blir det väl Biskops. Ska försöka psyk-uppdatera kvällen. Vi får se hur det går. Ser det som en liten förövning inför morgondagen, då jag ska på Ulvens boksläpp på den där obskyra krogen, och hämnas, he-he-he.

Mitt i cybern, just nu, han som inte får nog av just cybern (den enda verkliga platsen).

Rock!

/Baron von Örebro

One Response to Boooosta bloooooogggen

  1. Våfflan skriver:

    Lattjo lajban igår.

Kommentera

