Jävla bluff

Okej, då har jag testat att vara ute med ”da boys” och det som lyckades var att få ut ynka 12-sekunderssnuttar, och det var ju det som skulle funka, jag begärde inget mer. Så där är det coolt, 12seconds.tv är okej, fast de kom i fel ordning (jag la ut dem direkt då jag filmat med mobilen). Men sedan, ser jag nu, när jag körde Twitpic, att ladda upp bilder via Twitter, så funkade det inte alls. Och eftersom jag inte orkade vara frän när jag skrev, utan förlitade mig på bilderna så är det skräpinlägg, orden säger inget, bilderna hade sagt allt.
Nåväl, vi får se om det funkar i morgon. Annars klagar jag i kiosken.

(EDIT: Nu, efter någon timma då jag skrivit detta inlägg, så funkar bilderna, jaja, det blev något tjall ute på nätet…)

Två sura brudar i kväll. En som sa att jag såg ond ut, och varför vet jag inte, men hon kan dra åt helvete i sin genushimmel och äta osten på månen, som smakar grus, jävla kärring (om jag åtminstonde varit oförskämd mot henne, men inte ens det, idioter hittar ändå sina mål). Och så var det en fd kollega som betedde sig besynnerligt.
Da Woman unt ich funkade inte i kväll. Och ingenstans försökte jag ens kommunicera.
Äh, de kan dra åt helvete. Men det var förvånande. Jag bara ”var” i kväll. Satt och kollade, drack min bira med polarna, eller gick runt. Men det är klart, tryffelsvin kan lukta.
Men, det irriterar mig, för jag kan vara jävligt stor i käften och busa rätt hårt, och då är det okej att folk blir stygga mot mig, he-he. Men inte nu i kväll, jag var soft. Så vad var det frågan om???

Nu är det nog fem dagar utan lössnus. Jag känner att jag växer. Jag är duktig.
Kanske jag kan sluta med påsarna också om några veckor, de är ju så jävla meningslösa.
Sedan stopp för spontanbira.
Jo, så får det bli, så ska det bli, och då blir jag rik.

Men det var kul med Baggo och Blues-Janne under kvällen. Vänner.

Äh!

Rocka svulvon!

/Baron

/Baron

2 Responses to Jävla bluff

  1. Lord skriver:

    Vet ni vad Josef Fritzl´s fru sa varje kväll innan de skulle sova ?

    ??

    – Har du släkt i källaren ?

  2. Bluesjanne skriver:

    Nu är jag ”back” på Baronens hemsida, känns som man kommit hem på nåt sätt.

    Fantastiskt trevlig helg i Örebro, inte minst tack vare Baron själv!

    Vad fin man är på de där mobilklippen, tur att inte morsan har dator!

Kommentera

