Nu en lördag-söndagpryl

Jag borde haft tid, borde gjort en massa, men ändå. Samma layout här. Håll ut, jag ska bli modern.
Okej, två bilder och en liten film. Vi kör:

Min fd adapter, under tre år, numera bakom disken på Biskops, kramas med en likasinnad, dock av annat kön. Jag var tvungen att dokumentera det hela. Hm, vad säger han för sanning där i slutet egentligen?

19-harligtkvinnoarsle

Jag visste det inte då, men när jag satte mig vid bordet, framför bordet med alla som jobbar på stället, restaurangfolk, barfolk och rubbet (ja, jag känner de flesta) så fick jag det här perspektivet. En kvinnas härliga rumpa upptryckt i fejan. Jag tog fram min mobil och fotograferade, naturligtvis, då jag är tok-hetero, och inte tycker det är roligt med regnbågsfestivaler i Tjockholm (fast jag tycker att de ska få ha det, men tvinga mig inte att digga, gör inte det).
Underbara svarta och syndiga strumpbyxor i en svart kjol. Mellan hennes huvud därframme, hästflickan till höger och massörbartenderbönan till vänster. Bägge betraktar jag som vänner.
Diadem-Åsa och hennes nya snubbe garvade då jag plåtade, och jag garvade i mjugg. Blev bra bild. Men jag visste inte hur den här damen såg ut, alltså i ansiket. Men jag flyttade mig så småningom och kan bara säga att hon var toksnygg.
Och nu lägger jag ut hennes röv här, ha-ha-ha, och he-he.

19-bildmotfilmstaden

Biskops till höger, rätt fram är Filmstaden. När jag gick hem. Det här är en rätt frän bild. Tog den för att jag liksom ville ha den som början på en ny design här. Första bilden här på baronbloggen var så här, med Erica stående framför.
Men jag kommer inte att orka fatta och fixa i kväll. Dock en bild nu, för er, cyberbiktfädrer.

——-

Jag ska ändra, fixa, göra nytt, håll ut bara.

——

Vaknade idag och kände att det inte var läge för att åka motorfordon. Men det var läge för att göra mig till en fantastisk människa, en superman. Så jag gick en promenad. En 45-minuters. Jag gick förbi där jag haft damer, både sådana jag ärligt varit tillsammans med, och förbi andra ställen.
(Där bodde hon, därinnanför fanns det ett köksbord. Där kollade jag i brevlådan och fick se det jag inte ville se. Där blev hon… osv).
Jag blir alltid förvånad över mig själv. Tänker mig själv som den ultima (ultimata) ungkarlen. Men jag har en massa minnen av damer överallt.
Jag svor där jag gick, men ändå var jag lycklig. Det kunde ha varit värre, jag kunde ha hamnat i psyk-dockskåpet. Men jag klarade mig.

I Wadköping var fiket stängt. Det var ju lördag. Akta er för i helvete för turister och vanligt folk!
De som jobbar i serviceyrken i den här stan, vill helst vara hemma, vill helst stänga så tidigt som möjligt.

Skit samma, jag gick min tur och blev svettig och det kändes bra där längs Svartån. Att röra på sig är finemangt. Utanför Slottet kom överklassmänniskor ut. Det hade varit ost och vinmässa. Helvetes porriga kvinnor staplade ut där, men jag gick vidare, fast min nacke kändes öm av huru jag glodde.

Kom hem. Och så, ha-ha, så satte jag mig på min träningscykel, den jag fått av polskan en gång i tiden (Kattis). Och så körde jag i en kvart, en halv mil, 110 kalorier (det finns mätare på prylen) och, som sagt, en halv mil.

Sedan vilade jag.

Jag har alltså begått konditionsövningar i över en timma idag. Fan vad jag är snygg i kroppen nu.

——-

Ja, sedan blev det Biskops, och folk och ja, jag har ju redan gaggat om detta och även lagt ut bilder. Skit samma.

Har ni, cyberbiktfädrer Spotify? Jag har lagt ut länk här så man får det gratis, för någon månad sedan, nåja, här är en låt jag verkligen diggar. (Här fixar man Spotify, varje dag, klicka!) Finnarna Hurriganes som kör Red River Rock:

spotify:track:742CeEDtXWbgti3DM8wOEY

(om man kopierar ovanstående adress, och har Spotify installerat, och lägger den i adressraden på sin webbläsare, typ Firefox, så kommer ens dator att fråga om man vill öppna låten i Spotify, och då låter man den göra det, he-he, do it! Det svänger som fanken!)

Med Spotten så fixar ni att lyssna och digga. Men, en fråga igen:

Vad i helvete sjunger de där på slutet?

Rock!

/Baron

5 Responses to Nu en lördag-söndagpryl

  1. Henke skriver:

    Hipp hipp hurra för Jimmie som fyller år i dag. Trumpet trumpet trumpet….

  2. Sterge skriver:

    Stort grattis Jimmie!
    En stor trumvirvel för dej tattetattetatataetatataaterer trumelum!

  3. baronen skriver:

    Försökte ringa Jimpa nu vid 22.00 men mottagningen i Riddarhyttan funkade inte så det avbröts när vi började gagga Så är det att bo på vischan….
    Men grattis, och allt. Tre klara i Kvällspressen, två to gooooooooo…arghhhh!

  4. baronen skriver:

    Jimmie ringde upp igen, och så avbröts det. Men den rackarn är i ROM!!!!!
    Han och folk bor i något sjuvåningstjohojsan (alla sju våningar) precis brevid Spanska trappan!!!
    Han lät som han var vid gott mod i alla fall.

  5. Stoffe skriver:

    50 GRATTIS JIMMIE!!!

Kommentera

