Morgon, onsdag

Ovan, en repris. Bagliari med böna på besök i Baronborgen. Kör Dylans ”plus fyra gata” dvs

(kopiera och släng upp i din favvowebbläsare och se till att ha Spotify).

Diggar.

Och så de här lirarna:

sergeochjane

Serge och Jane, största hitten. Ojojoj.

Äh, vet inte vad jag vill bevisa. Vill bara ha lite skön underhållning här. Och som den masokist (stavningen, jag vet) man är så hoppas jag att jag får en skön fajt när de kommer och snor mig, de fina, de högresta, moralisterna, de lydiga, svinen!

Oj, bleve lyssnandes på Dylan på Spotten. Han gjorde en massa sköna prylar en gång i tiden den killen. Nu ”Just like a woman”.

———

Vet inte mer. Borde. Skulle. Det vore bra om…

Ta sig i kragen.

Ja, vafa…..

———

ÄH, okej. Softness. Coolness.

Rock!

/Bara Baron

Kommentera

