Jag är lat, och gammal som jäklars

Några av er cyberbiktfädrer är äldre, andra är yngre. Men jag kan inte komma ifrån åldersprylen. Nu har jag gjort det bekvämt för mig genom att lira in en rulle på nio minuter och tjugoensekunder, från just nu i kväll, hur jag har det, hur jag känner just nu.

Jag är den imploderande Baronen. Hell mig!

Skicka pengar till fonden för rekapitulära bronkpelare i södra Blarko. Eller till kvinnors rätt att bära kjol, i Malung. Allt under 200 kronor betraktas som en förolämpning och renderar fiendeskap med valfri liga under hösten 2009.

Ni kan också skicka de Tussilagosar ni hittar, till:

The White House
1600 Pennsylvania Ave NW
Washington, DC 20500

Vad ni än väljer kommer god Karma att smeka er till sömns. Här lite hjälp:

Okej. April, snart maj. Snart juni. Snart….

Rock!

/Baron von Psykozzzz

3 Responses to Jag är lat, och gammal som jäklars

  1. Henke skriver:

    Tjusigt!

    Som en blandning av Stjärnornas krig och Vilse i pannkakan.

  2. Voefflo skriver:

    Mycket stämningsfullt! En kort sammanfattning av universum. 50 år. Kan det bli värre?

  3. Sterge skriver:

    Ja! 51……..

Kommentera

